Ultimate magazine theme for WordPress.

Ocado: Σχέδια για χρηματοδότηση άνω του 1 δις, λόγω της “έκρηξης” στα online σούπερ μάρκετ

Το βρετανικό online σούπερ μάρκετ, Ocado, σχεδιάζει να σηκώσει πάνω από 1 δισ. λίρες, με στόχο να “εκμεταλλευτεί” την έκρηξη που έχει δημιουργηθεί αυτή τη στιγμή στο Ηνωμένο Βασίλειο, με το delivery προϊόντων.

Η εταιρεία δήλωσε ότι στοχεύει να συγκεντρώσει 657 εκατ. λίρες από θεσμικούς και μη επενδυτές, σε αντάλλαγμα με μετοχές, και 350 εκατ. λίρες μέσω έκδοσης μετατρέψιμου ομολόγου.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας και του lockdown, η Ocado ωφελήθηκε σημαντικά, βλέποντας τις παραγγελίες της να αυξάνονται καθώς οι άνθρωποι επέλεγαν όλο και περισσότερο να πραγματοποιούν τις αγορές τους ηλεκτρονικά. Ωστόσο η εταιρεία δεν βλέπει αυτήν την τάση σαν κάτι παροδικό. Πιστεύει ότι οι online αγορές θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται δυναμικά και το επόμενο διάστημα.

“Η αγορά των online σούπερ μάρκετ βρίσκεται σε ένα σημείο καμπής”, δήλωσε ο Tim Steiner, ιδρυτής και CEO της Ocado. «Η τρέχουσα κρίση λειτουργεί ως καταλύτης για τη μόνιμη και σημαντική επιτάχυνση της αλλαγής καναλιών, η οποία πιστεύουμε ότι θα αλλάξει τη βιομηχανία των σούπερ μάρκετ παγκοσμίως. Η σημαντική επιτάχυνση που συντελείται (στην αγορά) μας παρέχει περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ.»

Η Ocado – η οποία αυτή τη στιγμή απασχολεί 15.000 άτομα κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο – σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια που θα συγκεντρώσει για την καλύτερη εξυπηρέτηση των υφιστάμενων πελατών της και την γρηγορότερη απόκτηση νέων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα αγοράσει νέους χώρους για αποθήκες αλλά και ρομπότ τα οποία θα συλλέγουν τις παραγγελίες.

Σημειώνεται ότι στις αρχές της πανδημίας, το Startupper.gr είχε μιλήσει με την Ζήνα Μαυροειδή, managing director του ελληνικού online σούπερ μάρκετ e-fresh. Η κ. Μαυροειδή είχε περιγράψει και αυτή, την τάση την οποία βιώνει – σε μεγαλύτερο βαθμό – το Ηνωμένο Βασίλειο, με τους καταναλωτές να στρέφονται στις online αγορές.

“Στις μέρες του κορωνοϊού το κοινό διευρύνεται με εκπροσώπηση σε κάθε στρώμα της κοινωνίας. Ακόμη και οι λιγότερο εξοικειωμένοι με τον κόσμο του Internet, επιλέγουν την e-fresh.gr για να κάνουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά και έτσι να μην χρειαστεί να βγουν από το σπίτι”, είχε πει χαρακτηριστικά, επιβεβαιώνοντας ότι η “στροφή” που συντελείται προς την αγορά του online σούπερ μάρκετ έχει μάλλον παγκόσμια χαρακτηριστικά.

Διαβάστε όσα είχε πει η managing director της e-fresh:

Ζήνα Μαυροειδή, e-fresh.gr: “Απαντάμε στη ζήτηση με τεχνολογία και προσλήψεις”

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.