Η Siemens επιτρέπει στους υπαλλήλους της να δουλέψουν από όπου αυτοί θέλουν

Newsroom
1'

Μετά το Twitter, και η Siemens αποφάσισε με αφορμή την πανδημία και τις τεράστιες αλλαγές που αυτή προκάλεσε μεταξύ άλλων στη λειτουργία των επιχειρήσεων, να υιοθετήσει ένα νέο μοντέλο εργασίας για τους υπαλλήλους της.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι από εδώ και στο εξής θα επιτρέπει στους υπαλλήλους της να εργάζονται από όπου αυτοί αισθάνονται πιο παραγωγικοί, είτε αυτό είναι το σπίτι τους είτε κάποιος συνεργατικός χώρος.

“Ο στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο να εργάζονται εξ αποστάσεων για δύο ή τρεις ημέρες την εβδομάδα, όποτε είναι λογικό και εφικτό”, ανέφερε η Siemens σε σχετική ανακοίνωση.

“Αυτές οι αλλαγές θα συσχετιστούν επίσης με ένα διαφορετικό στυλ ηγεσίας, που θα εστιάζει στα αποτελέσματα παρά στο χρόνο που αφιερώνεται στο γραφείο”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας”, Roland Busch.

Η Siemens, η οποία είναι η πρώτη μεγάλη γερμανική εταιρεία που κάνει μόνιμες αλλαγές στον τρόπο οργάνωσης της λειτουργίας του προσωπικού της, δήλωσε ότι το νέο μοντέλο θα ισχύει για περισσότερους από 140.000 υπαλλήλους σε περίπου 125 τοποθεσίες σε 43 χώρες.

Διαβάστε ακόμα:

Τηλε-εργασία “για πάντα” λέει το Twitter στους υπαλλήλους του

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.