Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Farmy: Ένα online σούπερ μάρκετ με προϊόντα απευθείας από τον παραγωγό

Σήκωσε χρηματοδότηση 9,2 εκατ. ευρώ και επεκτείνεται

Το ταχέως αναπτυσσόμενο online σούπερ μάρκετ από την Ελβετία, Farmy, εξασφάλισε χρηματοδότηση 9,2 εκατ. ευρώ από το Triodos Organic Growth Fund και άλλους επενδυτές.

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2014 υιοθετεί μια “βιώσιμη και διαφανή” διαδικασία, καθώς προμηθεύει τους πελάτες της με προϊόντα απευθείας από τον παραγωγό. Προσφέρει περισσότερα από 12,500 επιλεγμένα προϊόντα, κυρίως οργανικά, από πάνω από 1000 παραγωγούς και, χάρη στον ιδιόκτητο στόλο της και το έξυπνο σύστημα logistics της, καταφέρνει να τα μεταφέρει άμεσα (και φρέσκα) στην πόρτα κάθε πελάτη.  Τα προϊόντα περιλαμβάνουν φρούτα και λαχανικά, τυριά, κρέατα αλλά και γλυκά όπως και άλλα τρόφιμα.

Το πρώτο εξάμηνο του 2020, λόγω της πανδημίας, η Farmy είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 160% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αγγίζοντας τα 10,6 εκατ. ευρώ. Με τη νέα χρηματοδότηση, η ίδια θα επενδύσει στην επέκταση του στόλου της (που αποτελείται από ηλεκτρικά οχήματα) ενώ θα προσθέσει και νέες περιοχές στο δίκτυο διανομής της, ενισχύοντας παράλληλα το μάρκετινγκ αλλά και το τεχνικό υπόβαθρο της πλατφόρμας.  Είναι σημαντικό εδώ να σημειωθεί ότι η εταιρεία σταδιακά λειτουργεί και ως πάροχος υπηρεσιών IT, βοηθώντας ουσιαστικά παραγωγούς, ενώσεις και άλλους εμπόρους χωρίς παρουσία στο διαδίκτυο, να ψηφιοποιήσουν την λειτουργία τους. Μέρος της χρηματοδότησης θα επενδυθεί και σε αυτόν τον τομέα.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις