StartUpper

Clubhouse: Το app που άγγιξε το 1 δισ. δολάρια χάρη στον Elon Musk

Δυναμική είσοδο στην αγορά των app κοινωνικής δικτύωσης πραγματοποίησε την περσινή χρονιά το Clubhouse. Η νέα εφαρμογή που αποτελεί ένα ιδιαίτερο κράμα ραδιοφώνου, podcast και τηλεδιάσκεψης στηρίζεται κατά βάση στη συνομιλία μέσω ανταλλαγής φωνητικών μηνυμάτων. Οι χρήστες μπορούν να ακούν ζωντανά συνεντεύξεις αλλά και συζητήσεις από τα πρόσωπα που ακολουθούν, με την θεματολογία να περιλαμβάνει topics από επιχειρήσεις και tech μέχρι βιβλία και υγεία.

Εκεί που διαφέρει το Clubhouse είναι ο τρόπος προσέγγισης των νέων χρηστών. Επί της ουσίας όπως και σε μια πραγματική «λέσχη» έτσι και στην εφαρμογή η εγγραφή γίνεται κατόπιν πρόσκλησης από έναν άλλο χρήστη. Μόλις αποσταλεί η πρόσκληση, τα υποψήφια νέα μέλη λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο το link όπου θα εγγραφούν στο Clubhouse.

Οι χρήστες της εφαρμογής ωστόσο δεν μπορούν να στείλουν προσκλήσεις σε όποιους και όσους επιθυμούν. Οι μέχρι τώρα χρήστες έχουν στη διάθεσή τους μόλις δύο invite.

Μετά την εγγραφή ο χρήστης καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων, με τον αλγόριθμο της εφαρμογής να λαμβάνει υπόψιν τις προτιμήσεις του προτού προτείνει τα αντίστοιχα rooms.

Τα rooms του Clubhouse λειτουργούν όπως μια παραδοσιακή τηλεδιάσκεψη. Ορισμένοι χρήστες μιλούν ενώ οι περισσότεροι απλώς παρακολουθούν τη συζήτηση. Ωστόσο, σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες live stream βίντεο, οι χρήστες δεν μπορούν να ακούσουν εκ νέου τα όσα ειπώθηκαν. Με το τέλος της συζήτησης τα φωνητικά μηνύματα διαγράφονται αυτόματα.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του Clubhouse, στόχος για το 2021 είναι η ολοκλήρωση της beta φάση της εφαρμογής προτού αυτή κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο.

Υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό του νέου app κοινωνικής δικτύωσης είναι οι entrepreneur της Silicon Valley, Paul Davidson και Rohan Seth. Η εφαρμογή ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Μάρτιο της περσινής χρονιάς, ενώ δύο μήνες μετά οι εγγεγραμμένοι χρήστες ανήλθαν σε μόλις 1.500 με την αξία ωστόσο του Clubhouse να φτάνει γρήγορα τα 100 εκατ. δολάρια.

Αυτή την εβδομάδα, το όνομα του Clubhouse έγινε ευρέως γνωστό όταν γνωστός δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Elon Musk μίλησε ζωντανά μέσω του app με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Robinhood Vlad Tenev. Η συζήτηση έγινε γρήγορα viral με το room στο Clubhouse να φτάνει το 100% σε πληρότητα. Παράλληλα μεταδόθηκε και στο YouTube μέσω livestream.
Στις αρχές του μήνα το Clubhouse ανακοίνωσε πως οι χρήστες της εφαρμογής ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια, ενώ παρουσίασε και ένα νέο πακέτο feature το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εισιτήρια και συνδρομές για την οικονομική υποστήριξη των δημιουργών περιεχομένου. Έχοντας προχωρήσει πρόσφατα σε νέο κύκλο χρηματοδότησης, η αξία του Clubhouse υπολογίζεται σε 1 δισ. δολάρια, ενώ μαζί με την AirBnb, την Uber και την SpaceX συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τις λεγόμενες startup «μονόκερους».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, η ζήτηση για τις λιγοστές θέσεις του Clubhouse είναι τόσο μεγάλη, που οι προσκλήσεις στο app πλέον πωλούνται και αγοράζονται σε δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το eBay, το Reddit, το Craigslist και το Idle Fish της κινεζικής Alibaba.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.