Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Νέα πλατφόρμα μεταχειρισμένων “σκάει” στην Ευρώπη

...και τα βάζει με τους παίκτες ενός ήδη ανταγωνιστικού χώρου!

Μια νέα online πλατφόρμα πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αντίστοιχη της Cazoo και της δικής μας Spotawheel, ανακοίνωσε το λανσάρισμά της στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στη Γερμανία και την Ολλανδία, προσλαμβάνοντας παράλληλα προσωπικό για να μεγαλώσει την ομάδα της.

Ο λόγος για την Driverama, η οποία ξεκινά με στοκ άνω των 5.000 αυτοκινήτων και προγραμματίζει ήδη την επέκτασή της σε 11 νέες αγορές μέσα στο 2022. Η Driverama επέλεξε στρατηγικά τις δύο αυτές χώρες για το λανσάρισμά της και συγκεκριμένα το Μόναχο και το Άμστερνταμ, ποντάροντας στο ιστορικό της πρώτης στην αυτοκινητοβιομηχανία και της δεύτερης στην τεχνολογία, θέλοντας να δημιουργήσει την πρώτη πλατφόρμα του είδους, “χωρίς σύνορα”.

Όπως λέει ο Co-CEO της, Stanislav Galik, πρόκειται για δύο σημαντικές πόλεις που μπορούν να αποδειχθούν καθοριστικές στην έναρξη των B2C δραστηριοτήτων της εταιρείας αλλά και στο πλάνο της για πανευρωπαϊκή επέκταση. Οι δύο αυτές πόλεις αποτελούν ουσιαστικά ένα εφαλτήριο από το οποίο τώρα η εταιρεία προσπαθεί να προσελκύσει κορυφαίο δυναμικό – για το οποίος Μόναχο και Άμστερνταμ επίσης φημίζονται- και να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναζητά ανθρώπους για διάφορες θέσεις, από IT έως επιστήμονες δεδομένων και project managers, που όπως εξηγεί, θα έχουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να προσφέρουν στους πελάτες της μια απρόσκοπτη εμπειρία. Αυτή τη στιγμή, η Driverama έχει μια ομάδα άνω των 80 ατόμων και οι προσλήψεις το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεπεράσουν τις 200!

Όλα αυτά, την ώρα που η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ευρώπη κυριολεκτικά “φλέγεται” με εταιρείες από διαφορετικές χώρες να μάχονται για μια θέση στην κορυφή. Το πιο χαρακτηριστικό ίσως παράδειγμα εξ αυτών είναι η προαναφερθείσα Cazoo, η οποία κατάφερε να γίνει μονόκερος σε μόλις 18 μήνες και αναπτύσσεται με καταιγιστικούς ρυθμούς. Το “κατάστημα” της Cazoo βγήκε online για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2019 και τον Οκτώβριο του 2020 τα έσοδά της είχαν καταφέρει να ξεπεράσουν τα 100 εκατ. λίρες. Την ίδια περίοδο, η εταιρεία σήκωσε χρηματοδότηση ύψους 311 εκατ. δολαρίων και κατάφερε να ανεβάσει την αξία της στα 2,6 εκατ. δολάρια, ενώ νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι προχωρά σε IPO στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Διαβάστε περισσότερα:

Τα marketplaces μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν “κερδίσει” την Ευρώπη

 

 

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις