StartUpper

Οι παίκτες της Roblox αύξησαν τα έσοδα της κατά 132%

Η Roblox έχει μια μεγάλη κοινότητα gamers που αγοράζει και δημιουργεί παιχνίδια στην πλατφόρμα της, σημειώνοντας κορυφαία ποσοστά.

Ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια παγκοσμίως, το Roblox συνεχίζει να παράγει τεράστια κέρδη χάρη σε όλους τους παίκτες του. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού σημειώνει κορυφαία μεγέθη για την αγορά.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2021, η δημοφιλής πλατφόρμα ανέφερε πάνω από 43 εκατ. καθημερινά ενεργούς χρήστες, τον υψηλότερο αριθμό μέχρι σήμερα, ενώ τα έσοδα από τις αγορές εντός του παιχνιδιού εκτοξεύτηκαν σε επίπεδα ρεκόρ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε το MejoresApuestas.com, η Roblox συνολικά απέφερε έσοδα 841 εκατ. δολαρίων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, μια τεράστια άνοδος της τάξης του 132% σε σύγκριση με το 2020.

Τα τριμηνιαία έσοδα υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε ένα χρόνο

Αρχικά το Roblox κυκλοφόρησε για υπολογιστές το 2006 και έγινε αμέσως επιτυχία προσελκύοντας καθημερινά εκατομμύρια παίκτες από όλο τον κόσμο. Βέβαια, η δημοτικότητα της δωρεάν πλατφόρμας παιχνιδιών εκτοξεύτηκε το 2020, φέρνοντας τα έσοδα και τον αριθμό των χρηστών σε νέα υψηλά επίπεδα.

Παρά την άρση των μέτρων λόγω Covid-19, σε πολλά μέρη του κόσμου, η συμμετοχή των χρηστών στο Roblox δεν ήταν ποτέ υψηλότερη, και τα στοιχεία εσόδων επιβεβαιώνουν αυτήν ακριβώς την εικόνα. Η Roblox παράγει σχεδόν όλα της τα έσοδα μέσω των πωλήσεων του εικονικού της νομίσματος Robux, το οποίο οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αγοράσουν εικονικά αντικείμενα στην πλατφόρμα.

Κατά τη διάρκεια του 2020, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 25% από τρίμηνο σε τρίμηνο και έφτασαν τα 310 εκατ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του ίδιου έτους. Αλλά το 2021 ενδέχεται να αποτελέσει μια χρονιά ρεκόρ για την αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών.

Από τα στατιστικά στοιχεία φαίνεται ότι η Roblox απέφερε έσοδα 387 εκατ. δολαρίων μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, σημειώνοντας αύξηση κατά 25% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια των επόμενων τριών μηνών, τα τριμηνιαία έσοδα εκτοξεύτηκαν στα 454,1 εκατ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση τύπου 126% σε ετήσια βάση. Τα δεδομένα δείχνουν επίσης ότι το β’ τρίμηνο του 2021 είχε τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της εταιρείας.

Ο αριθμός των ενεργών παικτών του Roblox έκανε άλμα κατά 42% σε ετήσια βάση

Το σύνολο των παιχνιδιών που δημιουργούνται από τους παίκτες και άλλες εικονικές εμπειρίες στην πλατφόρμα Roblox συνεχίζουν να προσθέτουν νέα άτομα στη βάση των χρηστών.

Τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας έδειξαν ότι ο αριθμός των καθημερινά ενεργών χρηστών έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 43,2 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2021, με 42% περισσότερους συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Σχεδόν το ένα τρίτο όλων των χρηστών, ή αντίστοιχα 12,1 εκατ. άτομα, που έπαιζαν και έφτιαχναν παιχνίδια, προέρχονταν από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, τη μεγαλύτερη αγορά του Roblox.

Μάλιστα, τα αριθμητικά στοιχεία έδειξαν ότι μέχρι τα μέσα του 2020, πάνω από τα μισά παιδιά και έφηβοι κάτω των 16 ετών στις ΗΠΑ έπαιζαν το παιχνίδι. Ωστόσο, και σε άλλες χώρες του πλανήτη παρατηρήθηκε αντίστοιχη εκτόξευση των fans του Roblox.

Με 11,8 εκατ. τακτικά ενεργούς χρήστες το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η Ευρώπη κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη μεγαλύτερη αγορά του Roblox, και η Ασία ακολούθησε με 7,2 εκατ. χρήστες, ανάλογα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις