StartUpper

Πως να προσαρμόσετε το influencing στο online marketing

Η επιρροή των influencers στο διαφημιστικό κοινό έχει δώσει μια νέα προοπτική στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Το influencer marketing έχει ενταχθεί πλέον στην ψηφιακή αγορά, αυξάνοντας κατά το ήμισυ τις πωλήσεις και τη δημοτικότητα. Εταιρείες και αλυσίδες ακολουθούν μια σειρά από στρατηγικές στην προώθηση των προϊόντων τους μεταξύ των οποίων τα social media, οι διαφημίσεις (ads) και τα σχετικά μηνύματα (emails) που είναι κορυφαία αποδοτικές.

Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένα βασικά στοιχεία, πριν την έναρξη μιας καμπάνιας:

  • Περιεκτικό και σαφές brief

Ένα post οφείλει να έχει ένα καλό brief, δεδομένου ότι μερικές λήψεις απαιτούν χρόνο και συνεργείο για να βγουν. Ο τρόπος που παράγεται το περιεχόμενο από τον κάθε influencer είναι προτιμότερο να προσαρμόζεται στις ανάγκες του brand και να συμβαδίζει με τους στόχους της εκστρατείας.

  • Το target group του influencer να αντιστοιχεί στην buyer persona

Οι followers του influencer πρέπει να ταιριάζουν με τον buyer του brand που θα διαφημιστεί. Το κοινό αυτό υπολογίζει το άτομο που θα προωθήσει το προϊόν, το οποίο επιλέγεται ανάλογα με το που στοχεύει η εταιρεία ηλικιακά και ούτω καθεξής, δηλαδή με βάση το πρότυπο που αποτελεί ο/η influencer.

  • Απαραίτητα feedback του influencer πριν την καμπάνια

Οι influencers έχουν επίγνωση των trends, για αυτό και το feedback που δίνουν δεν τους καθιστά απλούς διαφημιστές, αφού ξέρουν τους χρήστες καλύτερα από πολλούς. Η αυτονομία που δίνεται σε έναν influencer στην επιλογή του τρόπου ή του είδους του περιεχομένου του μηνύματος λειτουργεί θετικά για το αποτέλεσμα της καμπάνιας.

  • Η αισθητική να συμβαδίζει με αυτήν του brand

Κάθε influencer είναι και δημιουργός περιεχομένου με δικό του ύφος και γούστο. Η online ταυτότητα του είναι ιδανικό να συμβαδίζει με το στυλ του brand. Ένα προϊόν με συγκεκριμένη ταυτότητα, μπορεί να αποφύγει την εμπορική συνεργασία με έναν influencer που διαθέτει μια πιο φλου αισθητική και διαφέρει σε επικοινωνιακό επίπεδο.

  • Τα gains ενός influencer ανά followers και ρυθμό δέσμευσης

Η αξιολόγηση του influencer γίνεται με βάση τους followers και το engagement rate, δηλαδή τις αντιδράσεις των ακολούθων απέναντι στο προϊόν, ενώ σημαντικός παράγοντας είναι το αν τα νούμερα των followers συνιστούν πραγματικά ή, fake μεγέθη και λογαριασμοί.

Δείκτης της απήχησης που θα έχει ή μπορεί να αναπτύξει ο influencer είναι και η κατηγορία (mega, macro, micro ή nano), στην οποία κατατάσσεται, ή το αν αλληλεπιδρά καθημερινά με το κοινό του. Το πόσο ενεργή κοινότητα υπάρχει ή έχει δημιουργήσει γύρω από το αντικείμενό του είναι εξίσου καθοριστικό. Όσο πιο μεγάλη επιρροή στο κοινό έχει ο influencer, τόσο θα αυξάνονται τα rates.

  • Το προωθητικό μήνυμα ενσωματωμένο στην καθημερινή επικοινωνία του influencer

Ο influencer πρέπει να χρησιμοποιεί τη μάρκα που διαφημίζει και όχι απλά να την προτείνει. Η εξοικείωση των πελατών με τις στρατηγικές των brands, τους ωθεί πλέον στον ανθρώπινο παράγοντα και σε αυθεντικό feedback. Ο influencer οφείλει να έχει χώρο για να μπορεί να αντιληφθεί και να συμπεριλάβει το brand στην καθημερινή του βάση.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις