Ο κλάδος του retail στρέφεται κατά της Visa και της Mastercard για το θέμα των προμηθειών

Εκπρόσωπος των εταιρειών που προχωρούν κατά της Visa και της Mastercard, χαρακτήρισε το κόστος των πληρωμών μέσω κάρτας "τεράστιο εμπόδιο για τις επιχειρήσεις που μάχονται ώστε να παρέχουν τις καλύτερες τιμές για τους πελάτες τους".

Σφοδρή σύγκρουση λαμβάνει χώρα στην αμερικανική αγορά του retail, καθώς brand-όροσημα στρέφονται κατά των κολοσσών Visa και Mastercard με αφορμή την πολιτική των εταιρειών σχετικά με τις προμήθειες των συναλλαγών.

Αλυσίδες ένδυσης, όπως η Levi, η Superdry, και η AllSaints ακολουθούν το παράδειγμα της Amazon, η οποία τον προηγούμενο μήνα δήλωσε πως δε θα επιτρέπει στους Βρετανούς πελάτες να χρησιμοποιούν στο εξής πιστωτικές κάρτες Visa για τις αγορές τους, εξαιτίας της αύξησης των προμηθειών εξαιτίας του Brexit. Πριν την απόφαση της Amazon, είχε προηγηθεί το πόρισμα του Ανώτατου Δικαστηρίου της Βρετανίας, σύμφωνα με το οποίο οι προμήθειες της Visa και της Mastercard παραβιάζουν τόσο τους βρετανικούς όσο και τους νόμους της Ε.Ε. περί ανταγωνισμού. Μάλιστα μεγάλες αλυσίδες του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως η Sainsbury’s, η Asda και η Morrisons κινήθηκαν δικαστικά κατά της Visa και της Mastercard.

Όπως αναφέρουν ανώνυμες πηγές, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως ολοένα και περισσότερες εταιρείες καταθέτουν μηνύσεις κατά της Visa και της Mastercard. Βέβαια δεν αποκλείεται μεγάλο μέρος αυτών των υποθέσεων να διευθετηθούν εν τέλει εκτός των δικαστικών αιθουσών.

Εκπρόσωπος των εταιρειών που προχωρούν κατά της Visa και της Mastercard, χαρακτήρισε το κόστος των πληρωμών μέσω κάρτας “τεράστιο εμπόδιο για τις επιχειρήσεις που μάχονται ώστε να παρέχουν τις καλύτερες τιμές για τους πελάτες τους. Δεδομένων των βελτιώσεων στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται θα έπρεπε το κόστος να μειώνεται, αντ’ αυτού συνεχίζει να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα ή ακόμη και να αυξάνεται”.

Το ζήτημα των πιστωτικών καρτών παραμένει ένα καίριο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις στο χώρο του retail, οι οποίες αντιμετωπίζουν με δυσαρέσκεια τις πρακτικές εταιρειών όπως η Visa και η Mastercard. Δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν λόγο για κερδοσκοπία αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων εις βάρος των μικρότερων επιχειρήσεων αλλά και των καταναλωτών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις