Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Sony: Δεν βρίσκεις Playstasion 5; Αγόρασε… αυτοκίνητο!

Την ώρα που το να βρεις ένα PS5 στην αγορά δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση, ο ιαπωνικός κολοσσός παρουσιάζεται έτοιμος να προσφέρει... εναλλακτικές λύσεις στο φανατικό κοινό της.

Μπορεί η Sony να βρίσκεται ως εταιρεία στα σπίτια των περισσοτέρων μέσω του Playstasionο ιαπωνικός κολοσσός όμως έχει δραστηριοποιηθεί σε μία σειρά από αγορές προϊόντων.

Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι τηλεοράσεις, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα, οι κάμερες, οι φωτογραφικές μηχανές, οι συσκευές ήχου και πολλά ακόμα. Μέχρι σήμερα πάντως η εταιρεία δεν είχε ασχοληθεί με την αυτοκινητοβιομηχανία, κάτι που όπως φαίνεται πρόκειται να αλλάξει.

Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό, η Sony είναι έτοιμη να «εξερευνήσει» την είσοδό της στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκίνητων, ιδρύοντας την Sony Mobility Incκαι παρουσιάζοντας ένα ηλεκτρικό SUV, το Vision-S 02.
Αν αναρωτιέστε για το 02 στο τέλος του ονόματος, ο λόγος είναι ότι πριν δύο χρόνια η ιαπωνική εταιρεία είχε παρουσιάσει το Vision-S. Ένα πρότυπο αυτοκινήτου, το οποίο, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τεχνολογικού κολοσσού, Kenichiro Yoshida αποτελούσε την συνεισφορά της Sony στην επόμενη μέρα της κινητικότητας.

Βέβαια τότε οι περισσότεροι πίστευαν ότι η Sony, συνεργάστηκε με μερικούς… φίλους της (όπως η Magna Steyr, η Bosch και η Nvidiaκαι ήθελε απλώς να μοιραστεί με το κοινό το όραμά της για το πώς θα πρέπει να είναι το αυτοκίνητο του αύριο.  Βέβαια έναν χρόνο μετά είχε παρουσιάσει την ολοκληρωμένη μορφή του αυτοκινήτου της, σημείωνε όμως ότι δεν σκόπευε να το κατασκευάσει σε ευρεία κλίμακα.

Άλλωστε οι κίνδυνοι να ασχοληθεί η εταιρεία με τον δύσκολο χώρο του αυτοκινήτου είναι αρκετοί, και σε αυτούς ήρθαν να προστεθούν και καινούργιοι, που δημιουργήθηκαν επί πανδημίας. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι το Vision-S είχε κερδίσει τις εντυπώσεις με τα χαρακτηριστικά του, όταν παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2020.

Συγκεκριμένα, διέθετε ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων οι οποίοι είχαν ισχύ 272 ίππους, αρκετοί για να «πιάσουν« τα 100 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα και να φτάσουν μέχρι την τελική ταχύτητα των 240 km/h.

Ιδιαίτερη εντύπωση είχε προκαλέσει το γεγονός ότι το πρωτότυπο της Sony διέθετε 33 αισθητήρες διαφόρων ειδών που είχαν ως σκοπό να προσφέρουν στους επιβάτες μια εμπειρία ασφάλειας, άνεσης και ψυχαγωγίας. Ακόμα, στην πρόταση της Sony, ξεχώριζε το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και το προηγμένο σύστημα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας «cloud» που ήταν προσβάσιμα μέσω εντυπωσιακών οθονών.

Μάλιστα στο πλάνο της εταιρείας είναι να υπάρχει η δυνατότητα να παίζουν οι επιβάτες παιχνίδια Playstasion (αν και τα video games απαγορεύτηκαν τελικά για την Tesla), προσφέροντας μια εναλλακτική σε όσους θέλουν να αγοράσουν PS5 αλλά δεν βρίσκουν.

Η «ταυτότητα» του Vision-S 02

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει και το Vision-S 02, το 7-θέσιο SUV που παρουσίασε η Sony. To όχημα βασίζεται στην αρχιτεκτονική και την τεχνολογία συνδεσιμότητας που συναντήσαμε στο sedan μοντέλο της εταιρείας,

Διαθέτει μήκος 4.89 μέτρα, πλάτος 1.93 και ύψος 1.65, θυμίζοντας αρκετά την BMW X5. «Φοράει» ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων 272 ίππων έκαστος και διαθέτει δυνατότητες τετρακίνησης. Μάλιστα, η τελική του ταχύτητα θα ξεπερνάει τα 180 km/h.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η Sony έχει διαλέξει να «ντύσει« το εγχείρημά της με ένα πέπλο μυστηρίου, αφού δεν προχώρησε σε άλλες ουσιαστικές αποκαλύψεις, παρά το γεγονός ότι μοιάζει με μια ώριμη προσπάθεια που απέχει λίγο από το στάδιο παραγωγής.

Πρόσθεσε πάντως ότι θα διαθέτει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης (στέλνοντας σαφές μήνυμα στην Tesla), όπως και υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, η εταιρεία σκοπεύει να στηριχθεί στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) και ρομποτικής που έχει αναπτύξει, με σκοπό «να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός κόσμου όπου όλοι μπορούν να ζουν σε αρμονία με τα ρομπότ σε καθημερινή βάση, να προσφέρουν συναισθήματα στους ανθρώπους και να συνεισφέρουν στην κοινωνία».

Οι ανακοινώσεις αυτές «χάρισαν» άνοδο 6 στις μετοχές του Sony Group στο χρηματιστήριο. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα για το πότε θα υπάρξουν εξελίξεις. Μοναδικός επίσημος στόχος της Sony Mobility Inc. μέχρι σήμερα είναι να επιταχύνει τις προσπάθειες στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Το πώς ή το πότε θα γίνει αυτό παραμένει άγνωστο. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι εταιρείες όπως η Tesla έχουν ήδη αρχίσει να ανησυχούν. Άλλωστε το παράδειγμα του Playstasion αρκεί για να αποδείξει ότι η Sony όταν ασχοληθεί με κάτι δεν αρκείται στη… συμμετοχή αλλά έχει ως στόχο την πρώτη θέση.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες υποστηρίζουν ότι το αυτοκίνητο θα πωλείται κοντά στα 60.000 ευρώ. Η τιμή αφορά την βασική έκδοση, με τις μπαταρίες μικρότερης χωρητικότητας που θα «χαρίζουν» στο αυτοκίνητο περίπου 430 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις