Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

GM: Στα “χνάρια” της Vroom και της Carvana με νέο marketplace μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Μέσω της νέας πλατφόρμας CarBravo, οι πελάτες θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μόνο μέσω διαδικτύου ή να συνδυάζουν την εμπειρία ψηφιακών αγορών με μια προσωπική επίσκεψη σε μια συμβεβλημένη αντιπροσωπεία.

Δυναμικό «μπάσιμο» στο χώρο των marketplaces αυτοκινήτων ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει η General Motors, τη στιγμή που το ενδιαφέρον των καταναλωτών για διαδικτυακές πλατφόρμες μεταχειρισμένων οχημάτων εκτοξεύθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. H Vroom και η Carvana, digital-only ανταγωνίστριες πλατφόρμες είδαν τη δημοτικότητα των ιστότοπών τους να εκτινάσσεται στα ύψη κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς.

Η GM αναμένεται να λανσάρει αυτό το καλοκαίρι τη νέα της πλατφόρμα με την επωνυμία CarBravo. Το CarBravo θα πουλά μεταχειρισμένα μοντέλα του ομίλου GM αλλά και από άλλες φίρμες  που διατίθενται από τις συμμετέχουσες αντιπροσωπείες. Οι πελάτες θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές μόνο μέσω διαδικτύου ή να συνδυάζουν την εμπειρία ψηφιακών αγορών με μια προσωπική επίσκεψη σε μια συμβεβλημένη αντιπροσωπεία.

«Το CarBravo θα προσφέρει στους καταναλωτές μια ευρύτερη γκάμα επιλογών τόσο δια μέσου των αντιπρόσωπων όσο και του εθνικού κέντρου μεταχειρισμένων οχημάτων της GM», δήλωσε ο Steve Carlisle, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της General Motors και πρόεδρος της GM North America, σε σημερινό δελτίο τύπου.

«Είναι σημαντικό ότι οι δυνατότητες του προγράμματος θα προσφέρονται και σε μεταχειρισμένα οχήματα από μάρκες που δεν ανήκουν στον όμιλο της GM. Το CarBravo έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους πελάτες την ευκολία να ψωνίζουν όπως θέλουν, όπου θέλουν – διαδικτυακά, στην αντιπροσωπεία ή και στα δύο», πρόσθεσε ο κ. Carlisle.

Στα feature της CarBravo περιλαμβάνεται η νέα πλατφόρμα ψηφιακής λιανικής (DRP) της GM η οποία προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών με διαφανή τιμολόγηση αντιπροσώπου, αναφορές για το ιστορικό οχήματος και οπτική 360 μοιρών. Όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται μέσω της πλατφόρμας θα υποβάλλονται σε εκτενή έλεγχο και επιδιορθώσεις. Η GM θα αγοράσει επίσης οχήματα ανθρώπων ακόμα κι αν εκείνη δεν ψωνίζουν από τον ιστότοπο.

«Τα μεταχειρισμένα οχήματα αποτελούν σημαντικό μέρος της επιχείρησής μας», δήλωσε ο Todd Ingersoll, dealer principal της Ingersoll Automotive η αντιπροσωπεία της οποίας συμμετείχε στο πιλοτικό πρόγραμμα CarBravo.

Η GM αναμένει ότι η πλειοψηφία των 3.800 αντιπροσώπων της Chevrolet, της Buick και της GMC θα συμμετάσχουν στο project της CarBravo. Μάλιστα η Cadillac σχεδιάζει να λανσάρει το δικό της ψηφιακό εργαλείο για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Διαβάστε επίσης:

Connected cars: Το μέλλον της αυτοκίνησης στο επίκεντρο της φετινής CES 2022

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις