Stripe: Mega deal με τη Ford για την ενίσχυση του e-commerce της αυτοκινητοβιομηχανίας

Το deal με τη Ford σηματοδοτεί μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες μέχρι σήμερα για τη Stripe και αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδίου ανάκαμψης της αυτοκινητοβιομηχανίας υπό τον CEO Jim Farley.

Στη μακρά λίστα των πελατών της Stripe θα μπει και το όνομα της Ford, όπως έκαναν γνωστό οι δύο πλευρές σε κοινή ανακοίνωση χθες Δευτέρα. Το νέο deal της εταιρείας διαχείρισης διαδικτυακών πληρωμών με τη Ford έχει ορίζοντα πενταετίας και στοχεύει στην ενίσχυση της e-commerce στρατηγικής της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Ford Motor Credit Company, ο χρηματοοικονομικός βραχίονας της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της Stripe για την επεξεργασία ψηφιακών πληρωμών στις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης.

Ειδικότερα, η Stripe θα αναλάβει τη διενέργεια συναλλαγών για τις παραγγελίες οχημάτων καταναλωτικών οχημάτων, προσφέροντας παράλληλα ένα μεγάλο αριθμό οικονομικών επιλογών για τους εμπορικούς πελάτες της Ford. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Stripe για να κατευθύνει την πληρωμή ενός πελάτη από τον ιστότοπό της στον σωστό τοπικό αντιπρόσωπο Ford ή Lincoln.

Το deal με τη Ford σηματοδοτεί μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες μέχρι σήμερα για τη Stripe και αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδίου ανάκαμψης της αυτοκινητοβιομηχανίας υπό τον CEO Jim Farley, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας τον Οκτώβριο του 2020.

Η Stripe αποτελεί αυτή την στιγμή την πιο πολύτιμη start-up στη Silicon Valley, με αποτίμηση ύψους 95 δισ. δολαρίων. Η εταιρεία εμπορεύεται λογισμικό που διευκολύνει τις επιχειρήσεις όλων των σχημάτων και μεγεθών να δέχονται πληρωμές μέσω διαδικτύου.

Στο πελατολόγιο της Stripe ανήκουν αναγνωρισμένα brands όπως η Shopify, η Salesforce και η Deliveroo. Ωστόσο, την περίοδο αυτή η Stripe καλείται να αντιμετωπίσει ισχυρούς ανταγωνιστές από τον κλάδο του fintech όπως η Adyen και η Checkout.com, η οποία αποτιμήθηκε στα 40 δισ. δολάρια σε νέο γύρο χρηματοδότησης ύψους 1 δισ. δολαρίων την περασμένη εβδομάδα.

Η Ford αναμένεται να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Stripe το δεύτερο εξάμηνο του 2022, ξεκινώντας από τη Βόρεια Αμερική.

«Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι ξεκίνησαν να πληρώνουν με άνεση στο διαδίκτυο για είδη παντοπωλείου, υγειονομική περίθαλψη και πολλά άλλα» δήλωσε ο Mike Clayville, επικεφαλής εσόδων της Stripe. «Τώρα, θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν οτιδήποτε επιθυμούν διαδικτυακά».

Η κεφαλαιοποίηση της Ford ξεπέρασε τα 100 δισ. δολάρια για πρώτη φορά την περασμένη εβδομάδα, καθώς οι επενδυτές χαιρέτισαν τη στρατηγική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση και το σχέδιο αναδιάρθρωσης με την ονομασία Ford+. Αξίζει να αναφερθεί πως η  μετοχή της Ford βρέθηκε στην κορυφή της σχετικής λίστας για τον κλάδο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας φίρμες όπως η Tesla και η General Motors.

Διαβάστε επίσης:

Στα 40 δισ. δολάρια η αξία της Checkout.com με νέα Series D χρηματοδότηση

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις