Personetics: Η ισραηλινή Startup αλλάζει τα δεδομένα στη “μάχη” τραπεζών-neobanks

Η ισραηλινή νεοφυής επιχείρηση αναπτύσσει ψηφιακά εργαλεία για να βοηθήσει τα τραπεζικά ιδρύματα να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες τους και να απευθυνθούν καλύτερα στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, εν μέσω της αυξανόμενης δυναμικής των neobanks.

Εν μέσω της παγκόσμιας «έκρηξης» του fintech oι μεγάλες τράπεζες δέχονται μεγάλη πίεση να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες τους για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι στρέφονται όλο και περισσότερο προς τις νεοτράπεζες για καλύτερες, και πιο συμφέρουσες, υπηρεσίες που σχετίζονται με τα χρήματά τους και τη διαχείρισή τους.

Μία από τις ανερχόμενες Startups στο χώρο του fintech είναι η Personetics. Η ισραηλινή νεοφυής επιχείρηση αναπτύσσει ψηφιακά εργαλεία για να βοηθήσει τα τραπεζικά ιδρύματα να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες τους και να απευθυνθούν καλύτερα στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, εν μέσω της αυξανόμενης δυναμικής των neobanks. Αναλυτικότερα η Personetics έχει αναπτύξει τεχνολογία βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη και την ανάλυση δεδομένων, ειδικά σχεδιασμένη για τα τραπεζικά ιδρύματα, ώστε να εξατομικεύουν τις υπηρεσίες τους – για παράδειγμα κατανοώντας τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών – προσφέροντας παράλληλα συμβουλές με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων.

Η Startup από το Ισραήλ, «σήκωσε» πρόσφατα 85 εκατ. δολάρια σε νέο γύρο χρηματοδότησης. Τα αντληθέντα κεφάλαια θα διατεθούν για την επέκταση των εργαλείων που παρέχει η Personetics στους τραπεζικούς πελάτες της, καθώς και για τη διεύρυνση της βάσης των χρηστών.

Παρά το γεγονός πως πρόκειται για νεοφυή επιχείρηση, το δίκτυο πελατών της Personetics είναι εντυπωσιακό. Περισσότερα από 80 τραπεζικά ιδρύματα ανήκουν στο πελατολόγιο της Startup, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στον κόσμο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Metro Bank, Santander, U.S. Bank, Huntington Bank, UOB, Hyundai Card και MUFG, είναι μόνο μερικά από τα μεγάλα τραπεζικά ιδρύματα που ανήκουν στο πελατολόγιο της Personetics, ενώ η τεχνολογία Altogether Personetics χρησιμοποιείται από περίπου 120 εκατομμύρια χρήστες σε 30 χώρες.

Οι μεγάλες προοπτικές της Peronetics αποδεικνύονται και από τα κεφάλαια που έχει συγκεντρώσει. Από την αρχή του 2021, η ισραηλινή Startup έχει «σηκώσει» περισσότερα από 160 εκατ. δολάρια. Του τελευταίου γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκε η Thoma Bravo ενώ συμμετείχαν επίσης η Viola Ventures, η Lightspeed Ventures, η Sequoia Capital, η Nyca Partners και η Warburg Pincus, όλοι προηγούμενοι επενδυτές στην εταιρεία.

Αν και από πολλούς θεωρείται πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι συνώνυμος με τη μετάβαση στο cloud, η Personetics εκπροσωπεί μια επίμονη τάση στον κόσμο των επιχειρήσεων που αντιτίθεται σε αυτή την άποψη.

«Η αποστολή οικονομικών δεδομένων από τις τράπεζες είναι κάτι που συμβαίνει. Αλλά αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί προτεραιότητα. Τα τραπεζικά ιδρύματα κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση αλλά δε φαίνεται να βιάζονται. Τα οικονομικά δεδομένα είναι πιθανώς το τελευταίο πράγμα που θα δείτε να μεταναστεύει στο cloud. Τις περισσότερες φορές, είθισται να δημιουργούν νέες υπηρεσίες στο cloud, τις οποίες στη συνέχεια θα χρησιμοποιούν παράλληλα με υπηρεσίες παλαιού τύπου», δήλωσε ο David Sosna, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Personetics.

Τα τραπεζικά ιδρύματα διεθνώς στρέφονται ολοταχώς προς τα οφέλη της εξατομίκευσης για διάφορους λόγους. Ο σημαντικότερος είναι η άνοδος των ψηφιακών τραπεζών, οι οποίες ανταγωνίζονται, πολλές φορές επί ίσοις όροις, τα «παραδοσιακά» τραπεζικά ιδρύματα, κερδίζοντας όλο και μεγαλύτερο έρεισμα μεταξύ των καταναλωτών.

«Οι μεγάλες τράπεζες βλέπουν τον αντίκτυπο των εναλλακτικών λύσεων, καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να απομακρύνονται μακριά από αυτές. Το 25% των πελατών των τραπεζών επιλέγουν ήδη εναλλακτικές επιλογές δανεισμού ή υπηρεσίες τύπου Buy Now Pay Later.», πρόσθεσε ο CEO της Personetics.

Παράλληλα, για τον κ. Sosna, μεγάλο ρόλο για την αλλαγή της στρατηγικής των τραπεζικών ιδρυμάτων, διαδραματίζει η πανδημία της COVID-19 και οι ευρύτερες ανακατατάξεις στην παγκόσμια αγορά. Καθώς οι περισσότερες τράπεζες έχουν αρχίσει να κλείνουν τα φυσικά υποκαταστήματα, έχουν γίνει περισσότερο – και σε ορισμένες περιπτώσεις, εντελώς – εξαρτημένες από ψηφιακές πλατφόρμες για τη λειτουργία και την ανάπτυξη του επιχειρηματικού τους μοντέλου. Αυτό τις έχει οδηγήσει στη δημιουργία καλύτερων ιστότοπων και εφαρμογών, με φόντο τα νέα θέλω των πελατών τους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις