Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Atommerce: Η κορεατική Startup “σπάει” τα ταμπού των ψυχικών ασθενειών μέσω AI

Η Atommerce, η νοτιοκορεάτικη healthtech Startup που βοηθά τους χρήστες να συνδεθούν με επαγγελματίες ψυχικής υγείας μέσω της εφαρμογής MiNDCAFE, “σήκωσε” πρόσφατα σχεδόν 17 εκατ. δολάρια σε Series Β γύρο χρηματοδότησης η οποία υπερκαλύφθηκε τρεις φορές μέσα σε δύο μήνες.

Με την πρόσφατη χρηματοδότηση, η Atommerce σχεδιάζει να ενισχύσει την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία μηχανικής μάθησης της πλατφόρμας της και να επενδύσει σε ψηφιακές θεραπείες ειδικά σχεδιασμένες για ψυχικές ασθένειες. Επιπλέον, ένα μέρος του κεφαλαίου που αντλήθηκε θα διατεθεί για την αύξηση του αριθμού των εργαζομένων της.

Η νεοφυής επιχείρηση με έδρα τη Σεούλ προσφέρει ένα πρόγραμμα εικονικής ψυχανάλυσης και μια λύση για θέματα ψυχικής υγεία των εργοδοτών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Atommerce Kyu-Tae Kim δήλωσε ότι η Atommerce θέλει να οικοδομήσει ένα οικοσύστημα όπου ασθενείς, ειδικοί και τεχνητή νοημοσύνη αλληλοεπιδρούν για να αντιμετωπίσουν ψυχικές ασθένειες αναπτύσσοντας παράλληλα μία AI chatbot υπηρεσία ικανή να προσφέρει συνεδρίες ψυχανάλυσης. Το AI chatbot RONI της εταιρείας, το οποίο κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο, υποστηρίζει επαγγελματίες στο χώρο ψυχικής υγείας προτείνοντας απαντήσεις στα ερωτήματά τους, δήλωσε ο κ. Kim.

Σύμφωνα με την εταιρεία περισσότεροι από 1 εκατ. χρήστες στη Νότια Κορέα χρησιμοποιούν την εφαρμογή της Atommerce χρήστες εφαρμογών, ενώ στους πελάτες περιλαμβάνονται και κραταιές επιχειρήσεις της χώρας όπως η Naver, η NHN, η Shinhan Investment, η Neowiz και η Seoul Metropolitan Government.

Η πανδημία του κορωνοιού επιτάχυνε σημαντικά την ανάπτυξη της εταιρείας. Τα έσοδα της Atommerce το πρώτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκαν περίπου 1.200% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Η εταιρεία λέει επίσης ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 400% ετησίως τα τελευταία δύο χρόνια.

Η startup ιδρύθηκε το 2015 από τον Kyu-Tae Kim , ο οποία είχε ξεπεράσει την κατάθλιψη μέσω ψυχοθεραπείας ενώ σπούδαζε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Όταν επέστρεψε στη Νότια Κορέα, ο ιδρυτής της Startup αποφάσισε να ξεκινήσει το MiNDCAFE, συνειδητοποιώντας ότι στην ασιατική χώρα είναι δύσκολο να λάβει κάποιος βοήθεια από επαγγελματίες ψυχικής υγείας λόγω κοινωνικού στιγματισμού, σε αντίθεση με τις ΗΠΑ.

Αν και η Νότια Κορέα ήταν μέχρι πρόσφατα η χώρα με το υψηλότερο ποσοστό αυτοκτονιών μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ λόγω διαφόρων παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των ζητημάτων ψυχικής υγείας, καθώς οι άνθρωποι διστάζουν να πάνε σε ειδικούς λόγω του στιγματισμού γύρω από θέματα ψυχικής υγείας. Το γεγονός αυτό έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Τώρα, οι περισσότεροι χρήστες της εφαρμογής είναι millennials, Gen Z και γυναίκες.

“Η Atommerce σχεδιάζει να εισέλθει στην Ιαπωνία το πρώτο εξάμηνο του 2022 και στοχεύει να διεισδύσει στη Βόρεια Αμερική μέχρι το τέλος του έτους. Η υπηρεσία της εταιρείας πρόκειται να προσαρμοστεί πλήρως ως προς τις γλώσσες και το σχεδιασμό διεπαφής χρήστη, όπως το UX και το UI”, δήλωσε ο κ. Kim. Όσον αφορά τα επόμενα βήματα χρηματοδότησης, η Atommerce εξετάζει το ενδεχόμενο να συμμετάσχει σε Series C γύρο χρηματοδότησης το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Διαβάστε επίσης:

Lyra: Η healthtech unicorn που “σήκωσε” 235 εκατ. δολάρια για παροχές ψυχικής υγείας

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις