Οι πόλεις στρέφονται σε Al λύσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού

Το 99% των φωτεινών σηματοδοτών στον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνολογία που δεν έχει βελτιωθεί εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Σε συνδυασμό μάλιστα με όλα αυτά που είναι κακώς χρονισμένα και δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις διαφορετικές συνθήκες κυκλοφορίας που επικρατούν πια στους δρόμους, υπάρχει μια προτεινόμενη συνταγή για την αποσυμφόρηση και τους δημοτικούς σχεδιαστές.

Η NoTraffic βίωσε πρόσφατα αυτήν την εμπειρία στις τάξεις της, προχωρώντας έτσι στην προσθήκη τριών στελεχών C-suite που θα βοηθήσουν την εταιρεία να κλιμακώσει τις δραστηριότητές της καθώς αναπτύσσεται στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Η εταιρεία παρέχει μια πλατφόρμα διαχείρισης της κυκλοφορίας που τροφοδοτείται από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και το cloud.

Πρόκειται για μια μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το πώς γίνονταν τα πράγματα έως τώρα. Το χαρακτηριστικό είναι ότι άνθρωποι που χρησιμοποιούν smartphones και Amazon στην προσωπική τους ζωή, μετά πηγαίνουν στη δουλειά τους και πρέπει να εργαστούν με τεχνολογία που δεν έχει αλλάξει από το 1914 ειδικά όσον αφορά στην διαχείριση των δρόμων με τα φανάρια.

Με την τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε όλες τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ευρώπη και άλλες περιοχές, οι άνθρωποι πρέπει να πηγαίνουν σε κάθε διασταύρωση μία φορά το μήνα και να πατούν κουμπιά για να βεβαιωθούν ότι τα σήματα κυκλοφορίας λειτουργούν, ενώ ακόμη και η μείωση της κυκλοφορίας λόγω της εξ αποστάσεως εργασίας δεν έχει μειώσει το πρόβλημα.

Επειδή οι φωτεινοί σηματοδότες λειτουργούν με βάση τα σχέδια χρονισμού και αυτά βασίζονται στην κυκλοφορία που συμπεριφέρεται με συγκεκριμένο τρόπο, μέχρι να ξαναχρονιστούν χειροκίνητα, γίνονται λιγότερο αποτελεσματικοί όταν οι άνθρωποι αλλάζουν τη συμπεριφορά τους.

Καθώς οι πόλεις παγκοσμίως εφαρμόζουν πολιτικές που δίνουν προτεραιότητα στις δημόσιες συγκοινωνίες, τη μικροκινητικότητα και τους πεζούς έναντι των ιδιωτικών αυτοκινήτων, αυξάνουν επίσης τη χωρητικότητα των δρόμων, επειδή αυτοί οι τρόποι μετακίνησης χωράνε περισσότερους ανθρώπους σε έναν δεδομένο χώρο απ’ ό,τι μπορούν να χωρέσουν τα ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Για να εφαρμόσουν αυτές τις πολιτικές, οι πόλεις χρειάζονται τεχνολογία που θα τους παρέχει δεδομένα, όπως ο αριθμός των πεζών που περιμένουν σε μια διάβαση, και θα τους επιτρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις, όπως να επιτρέπουν στους πεζούς να κινούνται πριν από τα αυτοκίνητα.

Πλέον εναπόκειται στις πόλεις δηλαδή να αποφασίσουν πώς θα διαχειριστούν την κυκλοφορία, βέβαια το εμπόδιο για την βελτιστοποίηση δεν ήταν οι προϋπολογισμοί, αλλά η πρόσβαση σε εργαλεία που θα βοηθήσουν τις περισσότερες μητροπολιτικές περιοχές που δεν έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν περισσότερους δρόμους.

Διαβάστε επίσης:

Deeptraffic: μια deep-tech λύση για τη διαχείριση του κυκλοφοριακού

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις