Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Dukaan επεκτείνεται παγκοσμίως και δίνει μάχη με το Shopify

H Startup με έδρα το Bengaluru υπόσχεται την δημιουργία site για επιχειρήσεις, μόλις σε 30 δευτερόλεπτα!

Η Dukaan, εναντιώνεται στους εδραιωμένους παίκτες του ecommerce, όπως το Shopify και επεκτείνεται παγκοσμίως προκειμένου να κάνει δικό της ένα κομμάτι από την «πίτα» μια ινδική νεοφυής επιχείρηση που βοηθά τους εμπόρους να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά καταστήματα, επεκτείνει την πλατφόρμα της παγκοσμίως, καθώς επιδιώκει να αμφισβητήσει καθιερωμένους παίκτες όπως το Shopify, δήλωσε ο ιδρυτής της νεοφυούς επιχείρησης.

Η Startup με έδρα το Bengaluru, η οποία μετρά μεταξύ των υποστηρικτών της τις εταιρείες Lightspeed Venture Partners και 640 Oxford Ventures, αναφέρει ότι πάνω από 1.000 premium μάρκες άμεσης πώλησης προς τους καταναλωτές έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Dukaan την τελευταία εβδομάδα για να εξυπηρετούν τους πελάτες της.

Η Dukaan βοηθά τους εμπόρους να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά καταστήματα, προσφέροντας υπηρεσίες πληρωμών συνεργαζόμενη με την PayPal και logistics με την Shippo.

«Είχαμε την εμπορική πλατφόρμα, αλλά για να λανσάρουμε την Dukaan εκτός Ινδίας, έπρεπε να συνεργαστούμε με νέους «παίκτες» για θέματα πληρωμών και ανεφοδιασμού. Ξοδέψαμε τους τελευταίους μήνες δουλεύοντας πάνω στο οικοσύστημα των plugins», δήλωσε ο Suumit Shah, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Dukaan, σε συνέντευξή του. «Πολλοί τρίτοι άρχισαν να δημιουργούν plugins βασισμένοι στο Dukaan».

«Βλέπουμε ήδη πολλές μάρκες D2C νέας εποχής που συνήθως κάνουν πολλές δαπάνες για διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram να δοκιμάζουν το Dukaan. Το πρόβλημα που συνήθως αντιμετωπίζουν είναι ότι ακόμη και αν ο ιστότοπός τους χρειάζεται μερικά επιπλέον δευτερόλεπτα για να φορτώσει, χάνουν αμέσως το ήμισυ των μελλοντικών τους πελατών» δήλωσε ο ίδιος.

Σε ένα viral Twitter Thread την Τρίτη, ο Subhash Choudhary, συνιδρυτής και επικεφαλής τεχνολογίας της Dukaan, υποστήριξε ότι το Shopify παλεύει με το ζήτημα των επιδόσεων.

Αρχικά, η Dukaan δεν σκοπεύει να χρεώνει τα εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της. Ο Shah δήλωσε ότι η επέκταση της Dukaan στις διεθνείς αγορές αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στην Ινδία, όπου δεκάδες τοπικές νεοσύστατες επιχειρήσεις SaaS, συμπεριλαμβανομένων των Freshworks και BrowserStack, έχουν δημιουργήσει υπηρεσίες που κερδίζουν απήχησης εκτός της χώρας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις