Χρηματοδότηση 2,3 εκατ. δολ. για την Gaspardesk

Η Conversational AI και Workflow Automation πλατφόρμα βοηθά τις εταιρείες να επιλύσουν αυτόματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση το 40% των μηνιαίων αιτημάτων υποστήριξης IT helpdesk των εργαζομένων τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα

Η Gaspardesk συγκέντρωσε 2,3 εκατ. δολ. μετά από έναν επιτυχημένο γύρο χρηματοδότησης που συμμετείχαν οι VentureFriendsL-Stone Capital και πολλοί angel investors.

Τα νέα κεφάλαια πρόκειται να αξιοποιηθούν για την πραγματοποίηση νέων προσλήψεων τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ελλάδα που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της πλατφόρμας και την απόκτηση νέων πελατών. Επίσης, σχεδιάζει να προσφέρει τις δυνατότητές της και σε άλλους τομείς εκτός της πληροφορικής, με επόμενη αγορά-στόχο το HR.

Αν επιθυμείτε να γίνετε μέλος της ομάδας της Gaspardesk, η ευκαιρία που ψάχνεις είναι εδώ.

Η Conversational AI και Workflow Automation πλατφόρμα βοηθά τις εταιρείες να επιλύσουν αυτόματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση το 40% των μηνιαίων αιτημάτων υποστήριξης IT helpdesk των εργαζομένων τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Δεν είναι μυστικό ότι για την πλειονότητα των εργαζομένων στην εργασία, η επίλυση ενός απλού ζητήματος υποστήριξης IT helpdesk μπορεί να διαρκέσει πολλές ώρες, ενώ χρησιμοποιώντας το Gaspardesk το ίδιο πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί μέσα σε 5 δευτερόλεπτα. Επίσης, με την υβριδική εργασία να είναι το νέο απασχόλησης, οι εταιρείες μεταφέρουν τις εσωτερικές τους IT helpdesk λειτουργίες υποστήριξης από το γραφείο που βασίζονται κυρίως μέχρι τώρα, σε διαδικτυακές πλατφόρμες ανταλλαγής και συνεργασίας μηνυμάτων όπως το Slack και το Microsoft Teams. Έτσι, οι εργαζόμενοι αναμένουν ότι οι ερωτήσεις και τα IT helpdesk ζητήματα τους θα επιλυθούν εκεί και άμεσα χωρίς να χρειαστεί ποτέ να αλλάξουν πλατφόρμες.

Οι Founders, Χρήστος Καραφεΐζης και Ash Arnold κατέχουν σημαντική πολυετή εμπειρία στον κλάδο έχοντας εργαστεί στο παρελθόν σε εταιρείες όπως η Microsoft, η Oracle, η Uber και το Facebook. Τα κεντρικά γραφεία της Gaspardesk βρίσκονται στην περιοχή SF Bay Area ενώ συντηρούν γραφείο και στην Ελλάδα.

«Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά μας είναι ότι ενσωματώνουμε πάνω από τις υπάρχουσες λύσεις λογισμικού που χρησιμοποιούν ήδη οι εταιρείες για τις λειτουργίες IT Helpdesk και ως εκ τούτου οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της πλατφόρμας της Gaspardesk από την πρώτη μέρα και χωρίς κανένα κόστος αλλαγής. Η εσωτερική υποστήριξη αιτημάτων IT helpdesk των εργαζομένων ήταν πάντα πονοκέφαλος για πολλές εταιρείες και η Gaspardesk είναι εδώ για να λύσει το πρόβλημα αυτό που γίνεται πιο εμφανές σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον όπου οι εταιρείες πρέπει να είναι προσεκτικές με τα λειτουργικά τους έξοδα», επισήμανε ο Χρήστος Καραφεΐζης.

Η Gaspardesk παρέχει τις υπηρεσίες της μέχρι στιγμής σε μεσαίες επιχειρήσεις και σε εταιρείες όπως το GitLab και η Blueground.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις