AfterSalesPro: Η πρώτη Startup που αυτοματοποίησε τη διαδικασία αποστολών courier σε όλες τις πλατφόρμες e-commerce

Ο co-founder και CTO της AfterSalesPro, Νικόλαος Χατζηδάκης, σε αποκλειστική συνέντευξή του στο STARTUPPER MAG παρουσιάζει τις νέες απαιτήσεις στο Last-Mile Delivery και εξηγεί πώς η AfterSalesPro ήρθε για να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών και εργαλείων.

S.M.: Πώς γεννήθηκε η ιδέα να ιδρύσετε την AfterSalesPro;

Ν. Χατζηδάκης: Τόσο εγώ όσο και η υπόλοιπη ομάδα της AfterSalesPro προερχόμαστε από τον χώρο του e-commerce, στον οποίο δραστηριοποιηθήκαμε και συνεχίζουμε να έχουμε ενεργό ρόλο μέχρι και σήμερα. Μέσα από αυτή μας τη διαδρομή, συνειδητοποιήσαμε μια μεγάλη αντίθεση. Από τη μία πλευρά, το e-commerce εξελισσόταν γοργά με πλήθος εργαλείων και αυτοματισμών όσον αφορά το digital marketing, τη διαχείριση πελατών και γενικότερα όλων των βημάτων μέχρι και την πώληση. Από την άλλη, ωστόσο, οι περισσότερες διαδικασίες μετά την ολοκλήρωση της πώλησης παρέμεναν απαρχαιωμένες, χρονοβόρες και με ελάχιστους αυτοματισμούς. Πήραμε, λοιπόν, την απόφαση να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο διαχείρισης των παραγγελιών, ξεκινώντας από την πλήρη αυτοματοποίηση της διαχείρισης των αποστολών μέσω courier.

S.M.: Τι ακριβώς προσφέρει η εφαρμογή σας;

Ν. Χατζηδάκης: Από την πρώτη στιγμή που αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε αυτό το εγχείρημα είχαμε ως βασικό στόχο να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα, μια σουίτα εφαρμογών, και όχι μια μονοδιάστατη εφαρμογή που να δίνει λύση σε ένα και μόνο πρόβλημα. Σήμερα η εφαρμογή μπορεί να διασυνδέσει όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες (e-commerce) με πάνω από 15 εταιρείες courier, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει ένα εξελιγμένο σύστημα δημιουργίας, διαχείρισης και παρακολούθησης των αποστολών, δηλαδή υπολογισμό κόστους, έλεγχο και μείωση των επιστροφών, παρακολούθηση των αντικαταβολών, οργάνωση των τηλεφωνικών παραγγελιών, ενημέρωση του πελάτη με sms και πολλές ακόμα υπηρεσίες που μέχρι τώρα δεν είχαν αυτοματοποιηθεί επαρκώς από κανένα γνωστό εργαλείο στην αγορά.

S.M.: Ποιο είναι το συγκριτικό σας πλεονέκτημα έναντι άλλων μεμονωμένων λύσεων;

Ν. Χατζηδάκης: H AfterSalesPro παρουσιάζει τρία πολύ βασικά χαρακτηριστικά. Έχοντας αναπτύξει την εφαρμογή εξ ολοκλήρου ενδοεπιχειρησιακά (inhouse), δεν υπάρχει καμία εξάρτηση από εξωτερικά εργαλεία (3rd party tools) και αυτό μας καθιστά ιδιαίτερα ευέλικτους σε κάθε πιθανή υλοποίηση που αφορά νέο eshop, εταιρεία courier, marketplace ή εταιρεία logistics. Επιπρόσθετα, ο πελάτης χρησιμοποιεί ένα και μόνο εργαλείο για να εξυπηρετήσει πολλαπλές υπηρεσίες και έτσι δεν απαιτείται η εκπαίδευση πάνω σε πολλά διαφορετικά συστήματα. Οι νέες λειτουργίες και υπηρεσίες έρχονται να εμπλουτίσουν τις δυνατότητες της εφαρμογής, χωρίς να επηρεάζουν τους υπάρχοντες χρήστες. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι παρέχουμε άμεσα τεχνική υποστήριξη των πελατών μας από μια εξειδικευμένη ομάδα, η οποία ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο σε πιθανά αιτήματα των χρηστών μας.

S.M.: Γιατί θεωρείτε ότι η AfterSalesPro είναι απαραίτητη για ένα σύγχρονο e-commerce business;

Ν. Χατζηδάκης: Το e-commerce γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό, ανταγωνιστικό και πολύπλοκο. Απαιτεί τη διασύνδεση και διαχείριση περισσότερων συστημάτων με τρόπο που να βελτιώνει αλλά και να επιταχύνει τις διαδικασίες. Αυτό έρχεται να προσφέρει η σουίτα λύσεων της AfterSalesPro. Απλοποιώντας και αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες, ο πωλητής εξοικονομεί χρόνο και πόρους, έχει καλύτερο έλεγχο όλων των διαδικασιών μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και ταυτόχρονα προσφέρει στους πελάτες του την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

S.M.: Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε μέχρι σήμερα;

Ν. Χατζηδάκης: Η μεγαλύτερη πρόκληση που κληθήκαμε να διαχειριστούμε ήταν να καταφέρουμε να εξυπηρετήσουμε ένα εξαιρετικά μεγάλο πλήθος αιτημάτων τόσο από νέους πελάτες που αναζητούσαν λύση για την αυτοματοποίηση του Last-Mile Delivery, όσο και από καινούργιες εταιρείες courier που επιθυμούσαν να ενταχθούν στην εφαρμογή μας, ιδίως κατά την περίοδο της πανδημίας. Κάνοντας έναν απολογισμό θεωρώ ότι ανταποκριθήκαμε αρκετά καλά σε αυτήν την πρόκληση.

S.M.: Τι να περιμένουμε την επόμενη ημέρα για το Last-Mile Delivery;

Ν. Χατζηδάκης: Η νέα πραγματικότητα απαιτεί ταχύτητα και απλοποίηση σε όλες τις διαδικασίες του e-commerce. Οι πελάτες πλέον απαιτούν την καλύτερη δυνατή εμπειρία, ενώ οι εταιρείες courier εργάζονται για να προσαρμόσουν τα συστήματά τους, ώστε να ακολουθήσουν τις νέες απαιτήσεις του ανερχόμενου Quick Commerce. Θα δούμε σίγουρα ακόμα πιο υψηλές ταχύτητες παραδόσεων από τις εταιρείες που αναλαμβάνουν το last-mile, περισσότερες επιλογές σημείων παράδοσης με την εγκατάσταση μεγάλων δικτύων Smart Lockers, καθώς επίσης και πιο έντονη χρήση εργαλείων που αυτοματοποιούν τις αντίστοιχες διαδικασίες, όπως αυτό της AfterSalesPro.

S.M.: Ποιο είναι το επιχειρηματικό σας όραμα;

Ν. Χατζηδάκης: Η AfterSalesPro θέλουμε να γίνει το one-stop solution για τα after sales operations στη ραγδαία εξελισσόμενη αγορά του e-commerce, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις