Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

HotelGenius, JamJar, Yoleni’s και Antcor στο πρώτο OpenCoffee του 2016

Την περασμένη Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, στο πρώτο OpenCoffee του 2016, παρουσιαστήκαν συνολικά τέσσερις επιχειρήσειςStartup – με διαφορετικά ωστόσο χαρακτηριστικά, πορεία και στόχευση.

Κοινός παρονομαστής όμως όλων των ομιλητών ήταν οι μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι νέες επιχειρήσεις στα πρώτα τους βήματα όπου τα αρχικά κεφάλαια είναι περιορισμένα, και προορίζονται σχεδόν αποκλειστικά για την ανάπτυξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας, με την απουσία της διαφήμισης να είναι δεδομένη με ότι αυτό συνεπάγεται.

Ταυτόχρονα όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν ότι θα πρέπει να δείξουν προσήλωση στους στόχους τους παρά τις διάφορες σειρήνες αποτυχίας.

HotelGenius

Την εκδήλωση άνοιξε Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος και Σπύρος Λοϊσιος της HotelGenius, μια ολοκληρωμένη σουίτα λογισμικού online που προσφέρει ενιαία λύση διαχείρισης ενός ξενοδοχείου στο Internet και η οποία πρόσφατα έλαβε χρηματοδότηση 570.000 ευρώ.

Χρηματοδότηση 570.000 ευρώ για τη Hotelgenius

Mε μια μικρή μηνιαία συνδρομή που ξεκινά από τα 40 ευρώ ο μικρομεσαίος ξενοδόχος μπορεί να φτιάξει πολύ εύκολα το site της επιχείρησής του, να ενσωματώσει ένα σύστημα απευθείας κρατήσεων αλλά και να έχει μια εφαρμογή (app) για φορητές συσκευές και όλα αυτά κάτω από ένα απλό και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας που ελέγχει τα πάντα ακόμα και την επικοινωνία με τους πελάτες. Σημειώνεται ότι 100 ξενοδοχεία χρησιμοποιούν ήδη το HotelGenius με την τάση να είναι αυξητική.

JamJar

Στη συνέχεια πήρε τη σκυτάλη η Εύα Επιτροπάκη του JamJar, ενός Marketplace ποιοτικών χειροτεχνιών, όπου επιλεγμένοι Έλληνες δημιουργοί μπορούν να πουλήσουν τις δημιουργίες τους με το JamJar να αναλαμβάνει όλα τα λογιστικά, πρακτικά θέματα, όπως τις πληρωμές, την αποστολή προϊόντων και φυσικά την επικοινωνία με τον πελάτη.

Στο jamjar «μπαίνει» το Skroutz

opencoffee _
Μετά σχεδόν τρία χρόνια λειτουργίας το JamJar έχει 160 καταστήματα δημιουργών, 4.000 προϊόντα και έχει πραγματοποιήσει 3.500 πωλήσεις. Αυτή η επιτυχία δεν πέρασε απαρατήρητη αφού τον περασμένο Νοέμβριο εξαγοράστηκε από την μεγάλη μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών Skroutz.

Yoleni’s

O Γιάννης Γεωργιάδης είναι ο συντονιστής της ομάδας Marketing του μεγαλύτερου E-Shop ελληνικών προϊόντων delicatessen, Yoleni’s. To Yoleni’s φιλοξενεί 2.000 προϊόντα από 180 επιλεγμένους παραγωγούς, από όλη την Ελλάδα, έχει εξυπηρετήσει 11.000 πελάτες από όλο τον κόσμο με τις πωλήσεις καλαθιών επιλεγμένων προϊόντων να έχουν ξεπεράσει τις 6.000!

opencoffee2

Δίνεται μεγάλη έμφαση στο περιεχόμενο του E-Shop, μια και υπάρχει η ιστορία πίσω από κάθε παραγωγό, αλλά και στην συσκευασία αποστολής των προϊόντων που είναι εξαιρετική.

Yoleni’s, Smart Guide και Heliix «μοιράστηκαν» το φετινό Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας

Σημειώνεται, ότι στο αμέσως προσεχώς διάστημα θα ανοίξει το πρώτο κανονικό κατάστημα στην Αθήνα ενώ υπάρχουν αποθήκες στην Αμερική αλλά και Ευρωπαϊκή έκδοση του E-Shop για λόγους καλύτερης προώθησης των προϊόντων κεντρική και βόρεια Ευρώπη.

Antcor

Τέλος, το μεγαλύτερο ίσως ενδιαφέρον παρουσίασε η μίνι συνέντευξη του Λάζαρου Κάψια της Antcor με τον συντονιστή του OpenCoffee, Γιώργο Τζιραλή.

Ελβετική εταιρεία εξαγόρασε την ελληνική startup Antcor για 8,5 εκατ. ευρώ

Η πενταμελής ομάδα μετόχων της Antcor προέρχεται από τα περίφημα εργαστήρια της Atmel Ελλάδας στη Πάτρα η οποία ήταν από τους πρωτοπόρους του Wi-Fi παγκοσμίως. To 2004 δημιούργησαν την Antcor η οποία ασχολείτο με τον σχεδιασμό (IP) ολοκληρωμένων Wi-Fi τα οποία σχέδια προορίζονται για αγορά και υλοποίηση από μεγάλους κατασκευαστές τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού. Μέσα σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον για ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας η πενταμελής ομάδα κατάφερε να παραμείνει στην Ελλάδα, να εκπαιδεύσει νέους μηχανικούς και να κρατήσει ζωντανή την εταιρεία ακόμα και σε πολύ δύσκολες στιγμές. Κομβικό σημείο ήταν η συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία CEVA, εισηγμένη στο NASDAQ, το 2012 με τη μεγαλύτερη επιτυχία να συμβαίνει το καλοκαίρι του 2014 όπου εξαγοράστηκε από την Ελβετική u-blox (https://www.u-blox.com/en) έναντι 5,2 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται, τέλος, ότι το OpenCoffee παρουσιάζει στο κοινό που αναζητά το παλμό της ελληνικής startup σκηνής τις πιο αντιπροσωπευτικές περιπτώσεις επιτυχίας και πραγματοποιείται σταθερά στο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη στην οδό Πειραιώς.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις