Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Warply: Νέες καινοτομίες για το λιανεμπόριο

H Warply, που αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία στο mobile marketing και CRM στην Ελλάδα, ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας Warply Engage, που είναι βασισμένη στην in-memory τεχνολογία SAP HANA.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα πλατφόρμα προσφέρει νέες δυνατότητες για την ακριβή στόχευση χρηστών, νέες υπηρεσίες διαφήμισης σε κινητά, αλλά κυρίως λύσεις στα ζητούμενα των καταναλωτών και των εταιρειών για κουπόνια και προσφορές, με τις νέες υπηρεσίες της Warply για αγορές και πληρωμές από το κινητό τηλέφωνο σε online και offline περιβάλλον.
Warply_smart_coupon_1
Χάρη στη νέα πλατφόρμα Warply Engage τα ηλεκτρονικά εκπτωτικά κουπόνια σε κινητά θα λανσαριστούν στην ελληνική αγορά μέσα στο επόμενο δίμηνο, σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες λιανικής και supermarket. Μέσα από ειδική δωρεάν εφαρμογή που θα έχουν εγκαταστήσει στο κινητό τους, οι καταναλωτές θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να εξαργυρώνουν από το κινητό τους, προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, χωρίς να χρειάζεται εκτύπωση ή άλλη διαδικασία, ενώ η έκπτωση θα εισάγεται αυτόματα στον λογαριασμό του πελάτη και θα καταγράφεται πάνω στο παραστατικό της απόδειξης.

Μια ακόμη καινοτομία είναι και η λειτουργία και σύνδεση της πλατφόρμας Warply Engage με τα offline καταστήματα, μέσω των Beacons. Ο καταναλωτής θα μπορεί να λαμβάνει μέσα στο κατάστημα προσφορές και κουπόνια, βάσει του προφίλ του και των ενδιαφερόντων του. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει επισκεφτεί sites με κοσμήματα, μπαίνοντας σε ένα πολυκατάστημα θα μπορεί να λαμβάνει εκπτωτικό κουπόνι για τα είδη αυτά που τον ενδιαφέρουν και να το εξαργυρώνει με τις αγορές του άμεσα.

Η νέα πλατφόρμα της Warply σήμερα “φιλοξενεί” δεδομένα 1,2 εκατ. χρηστών, ενώ πλέον προστίθεται και η επιλογή προσαρμοσμένης αναζήτησης εντός της πλατφόρμας για καλύτερη αξιοποίηση των δεδομένων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις