Στον περαιτέρω εμπλουτισμό των υπηρεσιών της με την προσθήκη δυο νέων καινοτόμων λύσεων, των Location Based Newsletters και Push Notifications on website προχώρησε η Warply, ελληνική startup με ειδίκευση στο mobile Marketing και CRM. Οι προαναφερθείσες υπηρεσίες, που είναι διαθέσιμες αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας Warply Engage 2.0, υπόσχονται να αλλάξουν τα δεδομένα στις υπηρεσίες CRM.
Απώτερος σκοπός, να αποτελέσει η Warply μία από τις πλέον ολοκληρωμένες “omni-channel marketing automation” πλατφόρμες διεθνώς. Χάρη στις νέες υπηρεσίες, η πλατφόρμα Warply Engage 2.0 είναι – πλέον – σε θέση να συνδέσει όλες τις συσκευές/οθόνες (κινητό τηλέφωνο, tablet, desktop pc, iWatch και φυσικό κατάστημα) σε μια ενιαία CRM πλατφόρμα, που επιλέγει και προσφέρει με αυτοματοποιημένο τρόπο και σε πραγματικό χρόνο το πλέον αποτελεσματικό format online επικοινωνίας.
Τέτοια είναι λ.χ. newsletter, push notification on site, push στο κινητό και SMS. Η δε επιλογή γίνεται σύμφωνα με τη γεωγραφική θέση κάθε χρήστη (geolocation) και τις προτιμήσεις του όπως αυτές έχουν καταγραφεί κατά την πρόσβαση του σε Mobile Apps, websites, online και off line καταστήματα κ.ο.κ.
Τέλος, η πλατφόρμα μπορεί να βελτιστοποιήσει την επικοινωνία ανάλογα με τη συσκευή ή το format στο οποίο ο χρήστης είναι περισσότερο δεκτικός στην επικοινωνία. Με τις υπηρεσίες Location Based Newsletters και Push Notifications on website, η Warply επιτρέπει σε διαφημιζόμενους, εκδότες και διαφημιστές να συνδεθούν με τους καταναλωτές τους, προσφέροντας το κατάλληλο μήνυμα, στην καταλληλότερη συσκευή, τη σωστή στιγμή και στο σωστό μέρος.