Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Δίοδος στην τεράστια αγορά των ΗΠΑ για τους Έλληνες παραγωγούς τροφίμων και ποτών

Σήμερα, οι συνολικές πωλήσεις της αμερικανικής βιομηχανίας τροφίμων και ποτών ανέρχονται σε 2.06 τρισ. δολ. εκ των οποίων το 1.06 τρισ. δολ. ανήκει σε πωλήσεις λιανικής, ενώ ο υπόλοιπος τζίρος ανήκει στον τομέα Food Service. Ταυτόχρονα, η αγορά εμφανίζει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης ύψους 4,1%. 

Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, αναγνωρίζοντας τις μεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες της αμερικανικής βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, και η Specialty Food Association (SFA), συμφώνησαν στην ανάπτυξη 3ετούς αποκλειστικής συνεργασίας για την Ελλάδα, μέσω του προγράμματος TradeUSA με κύριους πυλώνες:

1. Εκπαίδευση: Με σεμινάρια για την αγορά των ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένων webinars),  διάθεση στις ελληνικές επιχειρήσεις των ετήσιων αναφορών της SFA “The State of the Specialty Food industry” και “Today’s Specialty Food consumer” και έκδοση του νέου πιστοποιητικού “SFA Qualified” έπειτα από σχετικές εξετάσεις.

2. Εμπορική διασύνδεση μέσω της διοργάνωσης: Στοχευμένων αποστολών στις ΗΠΑ και field trips αμερικανών buyers σε ελληνικές παραγωγικές μονάδες,  κάτι που αφορά και πολλές νέες πρότυπες αγροτοδιατροφικές προσπάθειες και Startups.

Η συνεργασία των δυο οργανισμών αφορά σε όλα τα επίπεδα εκτός του εκθεσιακού, το οποίο παραμένει αποκλειστική δραστηριότητα του οργανισμού Enterprise Greece, ειδικότερα για το έτος 2018, κατά τη διάρκεια του οποίου η Ελλάδα θα είναι “partner country” στις δύο Fancy Food εκθέσεις της SFA, Winter και Summer, όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του 2ου Thessaloniki Summit 2017.
Συνεπώς, κατά τη διάρκεια της επόμενης 3ετίας όλες οι δράσεις της SFA στην Ελλάδα, όπως για παράδειγμα η συμμετοχή της στην 83η Δ.Ε.Θ., θα εκφράζονται σε αποκλειστική συνεργασία με το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και το εξειδικευμένο Τμήμα TradeUSA.

Η Specialty Food Association αποτελεί την πλέον επιτυχημένη και αναγνωρίσιμη οργάνωση που αποτελείται από τους κορυφαίους συντελεστές της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, εισαγωγείς και επιχειρηματίες. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός, με έτος ίδρυσης το 1952 στη Νέα Υόρκη, παρέχει στα 3.500 μέλη του στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό, πόρους, γνώσεις και επαφές με σκοπό την προάσπιση και καλλιέργεια των επιχειρήσεών τους σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αγορά

2nd ExportUSA Forum

To επίσημο πλαίσιο της συνεργασίας των δυο πλευρών, συμπεριλαμβανομένων όλων των τεχνικών λεπτομερειών, θα ανακοινωθεί στο 2ο ExportUSA Forum του τμήματος TradeUSA που διοργανώνεται στην Αθήνα, τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.
Στόχος του Forum είναι η ανάλυση της αγοράς τροφίμων και ποτών των ΗΠΑ, διαμέσου Αμερικανών ομιλητών της αγοράς, τόσο του λιανεμπορίου όσο και του foodservice. Η θεματολογία θα κινηθεί στους παρακάτω άξονες:
– “The U.S. Economy & Retail Trends”: σκιαγράφηση της αμερικανικής αγοράς μέσω πολιτικο-οικονομικής και κοινωνικής προσέγγισης και ο αντίκτυπός της στον τομέα των τροφίμων και ποτών.
– “Channels & Competition”: ανάλυση των δικτύων διανομής και του ανταγωνισμού και πώς θα πρέπει να διαμορφώνονται το operation και τα logistics μιας επιχείρησης.
– “Consumer Lifestyle”  “Eating Trends”: επεξήγηση των διατροφικών συνηθειών και συμπεριφορών των καταναλωτών και πώς επηρεάζουν τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών και κατ’ επέκταση τις επιχειρήσεις.
– “How to prepare a brand to penetrate the U.S. Market”: παρουσίαση στρατηγικών εργαλείων για την οικοδόμηση ενός επιτυχημένου brand για την αγορά των ΗΠΑ.
– “U.S. FDA Regulatory Compliance & Business Practices”:, ενημέρωση για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κανονισμών του U.S. FDA και οι σωστές πρακτικές / συνεργασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται από τις εταιρείες.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις