Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

To Contact Pigeon μεγαλώνει και περνάει στο Cloud της Microsoft

Το Contact Pigeon έκλεισε δυο χρόνια λειτουργίας, προσφέροντας υπηρεσίες αποστολής μηνυμάτων και ενημερώσεων μέσω email σε επιχειρήσεις, βελτιώνει τις υπηρεσίες του και προκειμένου να καλύψει τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών της σε Ελλάδα και στο εξωτερικό περνά στο Cloud.

Το ContactPigeon, είναι μια πλατφόρμα marketing automation και content personalization που προσφέρει λύσεις σε Eshops ή άλλες online εμπορικές επιχειρήσεις, προκειμένου να στείλουν το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη χρονική στιγμή, με το κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε πελάτη/επισκέπτη, αλλά και να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον καταναλωτή.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του Contact Pigeon είναι:

    • Ανάλυση συμπεριφοράς στο διαδίκτυο
    • Δυναμική Τμηματοποίηση (segmentation)
    • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες
    • Καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    • Εξατομικευμένη εμπειρία επισκεπτών

Με αυτό τον τρόπο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν βασικά στοιχεία που αφορούν στον καταναλωτή, τα οποία εν συνεχεία μπορούν να αξιοποιήσουν για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, κερδίζοντας, παράλληλα, την εμπιστοσύνη των πελατών.
Οι αυτοματισμοί που μπορούν να δημιουργηθούν αλλά και τα προσωποποιημένα μηνύματα, δίνουν τη δυνατότητα άμεσης αντίδρασης σε αλλαγές στη συμπεριφορά του πελάτη/επισκέπτη μέσα σε δευτερόλεπτα. Με αυτόν τον τρόπο ο αποδέκτης καθοδηγείται να πραγματοποιήσει μία αγορά ή να ολοκληρώσει οποιοδήποτε άλλο στόχο, ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται από ανεπιθύμητα μηνύματα.

«Αυτό που κάνει το ContactPigeon μοναδικό είναι ότι συνδυάζει και αναλύει δεδομένα των πελατών κάθε e-commerce πλατφόρμας, δίνοντας στον marketeer τη δυνατότητα να αξιολογήσει το βέλτιστο βήμα στο ταξίδι του καταναλωτή. Για να το επιτύχουμε αυτό, βασιζόμαστε σε μια συλλογή υπηρεσιών και δεδομένων, τα οποία επιτρέπουν την εξαγωγή πολύτιμων συμπερασμάτων που βοηθούν το online επιχειρείν» δήλωσε ο Γεώργιος Μοιρώτσος, CEO & Co-Founder, θέλοντας να αναδείξει τη μοναδικότητα που φέρει η εφαρμογή.

Σχετικά με την επιλογή της λύσης cloud της Microsoft, ο Χαράλαμπος Νίκας, COO & Co-Founder, ανέφερε: «Αποφασίσαμε τη λύση του cloud, προκειμένου να καλύψουμε τις αυξανόμενες απαιτήσεις που δημιουργούνται σταδιακά και να υποστηρίξουμε τους διεθνείς πελάτες μας. Επιλέγουμε τη Microsoft δεδομένου ότι είναι ο κορυφαίος συνεργάτης της τεχνολογίας και εμπιστευόμαστε την αξιοπιστία που παρέχει».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις