Το Instagram έχει ξεκινήσει την δοκιμαστική λειτουργία πληρωμών για αγορές προϊόντων συνεργατών – εμπόρων χωρίς να χρειαστεί οι χρήστες να φύγουν από την εφαρμογή.
Το Instagram ως γνωστόν ανήκει στο Facebook και χρησιμοποιεί την υποδομή Facebook Payments για να εισαγάγει τα στοιχεία της κάρτας του ο χρήστης και να πραγματοποιήσει τις πληρωμές.
Με αυτή τη κίνηση το Instagram μπορεί να γίνει ένα τεράστιο E-Shop μια και ήδη είναι κατακλυσμένο από χιλιάδες προϊόντα και υπηρεσίες χρηστών αλλά και εταιρειών.
Η πιλοτική υλοποίηση γίνεται σε υπηρεσίες κράτησης θέσεων για εστιατόρια, όπως για παράδειγμα η RESY, αλλά και σε επιλεγμένα σαλόνια ομορφιάς.
Μέχρι σήμερα το ηλεκτρονικό εμπόριο στο Instagram γίνεται μέσω των Shoppable Tags και συνεργασιών με μεγάλους παίκτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το Big Commerce και το Shopify.
Είναι άγνωστο ακόμα αν θα προσφερθούν υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων P2P, όπως συμβαίνει στον Messenger στις Η.Π.Α..
Το Snapchat έχει ξεκινήσει και δοκιμάζει μια ανάλογη υπηρεσία ενσωματωμένων πληρωμών τον περασμένο Φεβρουάριο.