Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Kard.gr: Μια ελληνική FinTech που έχει βάλει στόχο την Ευρώπη!

Η Kard.gr είναι από τα κλασικά παραδείγματα πως το FinTech μπορεί να γίνει μια win-win κατάσταση τόσο για όλους εμάς τους καταναλωτές, βοηθώντας μας να κερδίσουμε ακόμα περισσότερα χρήματα και άλλες παροχές, αλλά και για τις εταιρείες οι οποίες έχουν άλλο ένα εργαλείο στα χέρια τους να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Με αφορμή την πρόσφατη μεγάλη συνεργασία της Kard.gr με την Revolut μιλήσαμε με τον ιδρυτή της Fintech Startup, Παναγιώτη Τάτση.

Startupper.gr: Μπορείτε να μας πειτε την ιστορία πίσω από την ομάδα και την ιδέα της Kard; Πως ξεκίνησε και ποια ευκαιρία και ανάγκη είδατε και καλύψατε;

Π. Τάτσης: Η ιδέα της Kard ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2017 από εμένα από μηδενική βάση έχοντας 10+ χρόνια εμπειρίας στο κομμάτι των καρτών και των POS στην Ελλάδα. Η υλοποίηση έγινε και με τη βοήθεια ενός εξωτερικοί συνεργάτη developer. Η Kard γεννήθηκε για να βοηθήσει τους κατόχους καρτών να κερδίσουν χρήματα από τις προσφορές των ανταμοιβών των καρτών τους που δεν γνώριζαν ότι υπήρχαν αυτές οι προσφορές. Επίσης η ανάγκη μιας πλατφόρμας προσφορών ανταμοιβών καρτών όλα-σε-ένα που έλειπε από την ελληνική αγορά.

Startupper.gr: Τι είναι η Kard.gr;

Π. Τάτσης: Η Kard.gr είναι η πρώτη μηχανή αναζήτησης, σύγκρισης και αγορών προσφορών ανταμοιβών καρτών στην Ευρώπη από τράπεζες, εμπόρους και εκδότες καρτών παγκοσμίως.

Startupper.gr: Τι δυσκολίες έχει η δημιουργία μιας Startup στο χώρο του Fintech και ειδικά στην Ελλάδα; Ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο / πρόβλημα που αντιμετωπίσατε;

Π. Τάτσης: Η δημιουργία μιας Startup στην Ελλάδα απαιτεί σκληρή δουλειά, πάθος και αφοσίωση σε μια ιδέα που θα βελτιώσει η θα λύσει κάποιο πρόβλημα στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών η/και ανθρώπων γενικά.

Δεν υπήρχαν ιδιαίτερα εμπόδια στην υλοποίηση της ιδέας διότι όπως είπα και προηγούμενος απαιτείται σκληρή δουλεία, πάθος και αφοσίωση και τα μόνο εφόδια είναι η εμπειρία, ένα laptop και ένα smartphone.

Startupper.gr:  Τι θα θέλατε να αλλάξει στο επιχειρηματικό και κανονιστικό τοπίο στην Ελλάδα για να αναπτυχθεί μια Startup σαν την Kard.gr;

Π. Τάτσης: Για να αναπτυχθεί μια startup όπως η Kard θα πρέπει να γίνει πιο εύκολα προσβάσιμη μια νέα καινοτόμα υπηρεσία σε μεγάλες επιχειρήσεις. Αυτή η κίνηση ωφελεί την μεγάλη επιχείρηση με βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες της μέσω της Startup και μια Startup ωφελείτε από την πρόσβαση της σε μεγάλο αριθμό πελατών μέσω της μεγάλης επιχείρησης.

Startupper.gr: Πως χρηματοδοτήθηκε η ιδέα και η υλοποίηση μετέπειτα;

Π. Τάτσης: Η χρηματοδότηση της ιδέας έγινε με ίδια κεφάλαια όπως και η υλοποίηση μετέπειτα.

Startupper.gr: Πως βγάζετε χρήματα και ποιον θεωρείτε ανταγωνιστή σας; Μπορεί να είναι και μια τράπεζα για παράδειγμα;

Π. Τάτσης:  Αυτή τη στιγμή η Kard βγάζει χρήματα μόνο από τις προμήθειες πωλήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα των εμπόρων διότι ένα μεγάλο κομμάτι των εμπόρων των τραπεζών είναι και συνεργάτες της Kard.

Δεν θεωρούμε ανταγωνιστή μας την κάθε τράπεζα διότι η Kard παρουσιάζει στους χρήστες της τις προσφορές ανταμοιβών καρτών όλων των τραπεζών με εύκολο, γρήγορο και έξυπνο και καινοτόμο τρόπο χωρίς να απαιτείτε καμία πληροφορία σχετικά με τις κάρτες των χρηστών παρά μόνο να γνωρίζουν τους τύπους των καρτών που έχουν στην κατοχή τους (π.χ. VISA, MasterCard, AMEX, Diners) και όλα αυτά μέσα από μια μόνο πλατφόρμα με δυνατότητα αναζήτησης, σύγκρισης και αγορών προσφορών στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Startupper.gr:  Συνάψατε πρόσφατα μια μεγάλη συνεργασία με τη Revolut στη χώρα μας, πες μας την ιστορία πίσω από αυτή και τι περιλαμβάνει.

Π. Τάτσης: Η συνεργασία μας με την Revolut αφορά την εισαγωγή των προσφορών του Lοyalty προγράμματος της Revolut στην εφαρμογή της Kard.

Startupper.gr:  Ποιο είναι το μέλλον της Kard;

Π. Τάτσης: Η Kard είναι νικήτρια ως η καλύτερη Fintech startup στην Ελλάδα με πρόκριση στον τελικό του Startup Europe Awards 2017 που θα γίνουν στις Βρυξέλλες. Η διάκριση αυτή ήρθε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από τη δημιουργία της και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό.

Η Kard είναι σε συζητήσεις με εταίρα πληρωμών και με πλατφόρμα e-banking όλα-σε-ένα για να παρέχει B2B API Loyalty-as-a-Service στην πλατφόρμα τους που σημαίνει ότι οι καταναλωτές θα έχουν real-time ενημέρωση για τις ανταμοιβές όλων των καρτών από όλες τις τράπεζες ενώ κάνουν online αγορές. Η Kard θα ακολουθήσει αυστηρά το επιχειρηματικό μοντέλο B2B2C μέσω του B2B API της στην Ελλάδα και αργότερα με την προοπτική της επέκτασης σε όλη την Ευρώπη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις