Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Νέες διευκρινίσεις από την Tripsta

Εκδόθηκε πριν από λίγο νέα διευκρινιστική ανακοίνωση από τον Όμιλο Tripsta, αναμενόμενη θα λέγαμε βάσει των  λεγομένων του Φ. Μπρίνκμαν εχθές στο EmeaGR, αλλά και της παραφιλολογίας που εξελίσσεται σε μέσα ενημέρωσης.

Ο Φ. Μπρίνκμαν ανέφερε στον Γ. Διονάτο πως βασικό μέλημα του ίδιου και των ανθρώπων που θα συνεχίσουν στον όμιλο Tripsta, για το επόμενο δίμηνο – τουλάχιστον – είναι να εξυπηρετήσουν τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια. “Βασικός μας στόχος είναι να εξυπηρετήσουμε όλους τους πελάτες που αυτά τα χρόνια μας εμπιστεύτηκαν και μας οδήγησαν στην κορυφή”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Φίλιππος Μπρίνκμαν. “Δεν γυρνάμε την πλάτη στους πελάτες μας”, συμπλήρωσε επίσης ο ιδρυτής του ομίλου Tripsta.
Επίσης άφησε να εννοηθεί, ότι και αυτός και η διοικητική ομάδα επεξεργάζονται όλα δεδομένα προκειμένου ο όμιλος Tripsta να συνεχίσει την λειτουργία του.

Η σημερινή ανακοίνωση

Σε συνέχεια της ανακοίνωσής μας και καθώς υπήρξαν ερωτήσεις πάνω σε διάφορα θέματα, η Εταιρεία διευκρινίζει τα εξής:

Για τα θέματα των εργαζομένων:

Πρώτο μέλημα της Εταιρείας ήταν και είναι οι εργαζόμενοί της. Ήδη έχει καταβληθεί το σύνολο των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων στους εργαζομένους. Η ανταπόκρισή τους και η στάση τους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή ήταν συγκινητική και τους ευχαριστούμε για τη συμπαράστασή τους. Η Εταιρεία συνεχίζει να έχει στο δυναμικό της εργαζομένους, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετεί άρτια τους πελάτες της.

Για τα θέματα των οφειλών:

Οι υποχρεώσεις της Εταιρείας προς το σύνολο των αεροπορικών εταιρειών (IΑΤΑ) είχαν ρυθμιστεί και εξυπηρετούντο με βάση συγκεκριμένο πρόγραμμα αποπληρωμής, το οποίο και τηρείται.

Δεν υπάρχουν οφειλές προς το ελληνικό δημόσιο, τους ασφαλιστικούς οργανισμούς και τις τράπεζες. Δεν υπάρχουν οφειλές προς του εργαζομένους, οι οποίοι έχουν λάβει το σύνολο των δεδουλευμένων και των νόμιμων αποζημιώσεών τους.

Σε ό,τι αφορά τις εταιρείες διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων, σημειώνεται ότι με βάση την παγκόσμια πρακτική, η ομαλή και καλόπιστη εκτέλεση των συμβάσεων μαζί τους δεν δημιουργεί χρηματικές οφειλές από την Εταιρεία προς αυτούς αλλά το αντίθετο: η διενέργεια κρατήσεων μέσω των πλατφορμών τους δημιουργεί οφειλές αυτών προς την Εταιρεία. Επειδή υπήρξε κακόπιστη και καταχρηστική παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων από την Travelport, λαμβάνονται όλα τα νόμιμα και δικαστικά μέσα εναντίον τους με στόχο τη δικαίωση της Εταιρείας από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εξέλιξη της νομικής διαδικασίας θα δοθούν σε μεταγενέστερο χρόνο.

 Για τα θέματα ρευστότητας της Εταιρείας:

Επί 13 χρόνια η Εταιρεία λειτούργησε με επιτυχία ώστε να βρίσκεται μέσα στα πέντε μεγαλύτερα online ταξιδιωτικά πρακτορεία της Ευρώπης και να καλύπτει πάνω από 46 αγορές σε όλο τον κόσμο. Ο κλάδος της μεταπώλησης των αεροπορικών εισιτηρίων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός καθώς λειτουργεί με πολύ μικρά περιθώρια κέρδους και συνεπώς βασίζεται απολύτως στη ρευστότητα. Το πρόβλημα που δημιούργησε στα ταμειακά διαθέσιμα της Εταιρείας η στάση συγκεκριμένων συνεργατών, υπονόμευσε οποιοδήποτε σχεδιασμό, πλήττοντας τη ρευστότητα μιας Εταιρείας με μηδενικό τραπεζικό δανεισμό. Η Εταιρεία λαμβάνει μέτρα ώστε να εξισορροπήσει τις ταμειακές της ροές.

Για τα θέματα τυχόν επίπτωσης στον ελληνικό τουρισμό:

Ουδεμία επίπτωση υπάρχει για τον ελληνικό τουρισμό. Τα ήδη εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ. Σημειώνεται δε ότι το 80% της δραστηριότητας της Εταιρείας αφορά εισιτήρια από και προς διεθνείς προορισμούς και όχι προς την Ελλάδα.

Για τα θέματα λειτουργίας της Εταιρείας:

Οι ιστοσελίδες των Εταιρειών συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά. H ιστοσελίδα της airtickets λειτουργεί ως πλατφόρμα σύγκρισης τιμών με έκδοση μέσω τρίτων παρόχων. Η ιστοσελίδα της travelplanet24 εξυπηρετεί ακτοπλοϊκές κρατήσεις. Όλοι οι πελάτες εξυπηρετούνται κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις είναι σε πλήρη ισχύ.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και για τις δύο εταιρείες λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00 στον 3ο όροφο της Καραγιώργη Σερβίας 4 στο Σύνταγμα.

Η ελληνική αγορά αποτελεί αναμφίβολα ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, η Εταιρεία αναπτύχθηκε χάρη στην εμπιστοσύνη των πελατών της, τους οποίους θα συνεχίσει με ευσυνειδησία να εξυπηρετεί. Στο σημείο αυτό, σημειώνουμε ότι η Εταιρεία αναμένει πληρωμή συμφωνημένων απαιτήσεών της από την εταιρεία διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων, την Amadeus, με την οποία εξακολουθεί να συνεργάζεται και τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των πελατών της, όπως για παράδειγμα  επιστροφή χρημάτων από τυχόν ακυρώσεις εισιτηρίων και άλλα σχετικά αιτήματα.

Για κάθε εξέλιξη θα παράσχουμε άμεση ενημέρωση προς όλους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις