Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H McDonald’s Γερμανίας επιλέγει τα Esports από το Ποδόσφαιρο!

Η McDonald’s στη Γερμανία φαίνεται να “ποντάρει” σημαντικά στην ανερχόμενη βιομηχανία των Esports μια και ανακοίνωσε την διακοπή της συνεργασίας της με την Γερμανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου (DFB) αλλά θα συνεχίσει την συνεργασία με την ESL για το 2019.

Η Electronic Sports League (ESL) είναι ο παλαιότερος φορέας Esports, με Γερμανική προέλευση, με έτος ίδρυσης το 2000.  Ξεκίνησε με ένα πρωτάθλημα online και περιοδικό και σήμερα είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον χώρο των Esports με δεκάδες events και πρωταθλήματα σε όλο το κόσμο. Το 2015 η εκδοτική εταιρεία Modern Times Group εξαγόρασε την ESL από την Turtle Entertainment έναντι 86 εκατ. δολ. 

Τον περασμένο Ιανουάριο η McDonald’s Γερμανίας ανακοίνωσε ότι θα είναι ο επίσημος συνεργάτης της ESL Meisterschaft, του εθνικού πρωταθλήματος της Γερμανίας για Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends και FIFA. Επιπλέον, η McDonald’s ήταν ο επίσημος προμηθευτής φαγητού για την φετινή εκδήλωση ESL One Hamburg DOTA2, μαζί με μάρκες όπως Pringles και SNIPES. 12 ομάδες συμμετείχαν σε αυτό το πρωτάθλημα με τα βραβεία να φτάνουν τα 300.000 ευρώ.

Η McDonald’s είναι ένα από από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα που συνεργάζονται με το ESL One, μαζί με αυτά της Intel και της Mercedes-Benz – η τελευταία επίσης θα σταματήσει την χορηγία της στην Γερμανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου (DFB) από το 2019. 

Η McDonald’s θα επενδύσει στα Esports τόσο στον πραγματικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό αλλά και στο βίντεο. Επίσης, θα αναπτυχθούν ειδικές ανταμοιβές και παροχές για τους fans σε συγκεκριμένες κοινότητες gaming στα πρότυπα της McDonald’s Δανίας.

Στην Δανία υπήρξε ένα μενού Counter Strike για την  υποστήριξη του πρωταθλήματος BLAST Pro Series της Κοπεγχάγης ενώ στη Γερμανία η McDonald’s θα προσφέρει τη δυνατότητα παραγγελιών και παράδοσης φαγητού εντός των σταδίων για τους θεατές αλλά και εκτύπωσης φανέλας με τις ομάδες της αρεσκείας τους

Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η McDonald’s ήταν συνεργάτης της  Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου από το 2004, με τον εκπρόσωπο να αναφέρει ότι η διακοπή της συνεργασίας δεν συνδέεται κατ ‘ανάγκη με τα Esports, αλλά αντανακλά τη στρατηγική της εταιρείας για να έρθει πιο κοντά με τη ζωή των εφήβων και των νέων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις