Ultimate magazine theme for WordPress.

Οι μεγαλύτεροι εκδοτικοί όμιλοι της Γερμανίας συνεργάζονται για να “χτυπήσουν” Google, Facebook και Amazon

Τέσσερις μεγάλοι γερμανικοί εκδοτικοί όμιλοι συνεργάζονται για να “πολεμήσουν” τις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες σε ότι έχει να κάνει με τη διαφήμιση online.

Οι εκδοτικοί οίκοι Axel Springer και Funke Mediengruppe ενώθηκαν υπό το όνομα Media Impact, και συνεργάζονται με τον επίσης «συγχωνευμένο» όμιλο των εταιρειών RTL Group και Gruner+Jahr, για να να εδραιώσουν μια διαφημιστική “συμμαχία”.

Στη συμμαχία συμπεριλαμβάνονται μεγάλοι ειδησεογραφικοί τίτλοι, όπως Bild, Welt, Business Insider και πολλά περιοδικά όπως το Die Aktuelle. Σύμφωνα με πληροφορίες όλα τα site των εκδοτικών συγκεντρώνουν 50 εκατομμύρια χρήστες τον μήνα ενώ το Facebook έχει περίπου 40 εκατομμύρια χρήστες τον μήνα στη Γερμανία.

Στόχος τους είναι να «τραβήξουν» διαφημιστικά budget από τις μεγάλες τεχνολογικές εταιρίες στους ίδιους. Οι συνεργαζόμενες εταιρείες θα επιδιώξουν να “κλείσουν” διαπραγματεύσιμες, προσαρμοσμένες, ετήσιες συμφωνίες με διαφημιζόμενους που επιθυμούν να εργαστούν απευθείας με τους εκδότες.

Η Google, το Youtube και το Facebook έχουν «απορροφήσει» όλη την ψηφιακή διαφήμιση, δήλωσε ο Carsten Schwecke, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Media Impact. «Σε αυτό το πλαίσιο και με αυτή τη συνεργασία επιδιώκουμε να πάρουμε πίσω το μερίδιο που μας αναλογεί».

Ένας από τους λόγους για τους οποίους η Google και το Facebook κυριαρχούν στην online διαφήμιση είναι οι εξαιρετικά εξελιγμένες δυνατότητες στόχευσης διαφημίσεων τις οποίες οι εκδότες παραδοσιακά προσπαθούσαν να «αντιγράψουν». Ο Schwecke ανέφερε ότι η κοινή αυτή προσπάθεια είναι σίγουρο ότι θα τις ανταγωνιστεί.

Προς το παρόν, το σχέδιο είναι να παρουσιαστεί το νέο εγχείρημα σε πρακτορεία μέσων ενημέρωσης και σε διαφημιζόμενους και να διαπραγματευτούν ετήσιες συμφωνίες και τιμές.

Για τους Γερμανούς εκδότες, η συνεργασία είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι μπορούν να ανταγωνιστούν τις μεγάλες πλατφόρμες. “Στη Γερμανία, οι εκδοτικοί οίκοι συνεργάζονται πιο έντονα από ποτέ, επειδή η συγκέντρωση της αγοράς στο Facebook, το Google και το Amazon έχει αυξηθεί“, δήλωσε ο Oliver von Wersch, σύμβουλος και πρώην διευθυντής Gruner + Jahr.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.