Paypal: 6 στους 10 Millennials επιλέγουν προορισμό διακοπών με βάση το αν μπορεί να γίνει δημοφιλές post

Νέα έρευνα της Paypal καταγράφει τις ταξιδιωτικές συνήθειες των νέων σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, oι Millennials και οι νέοι της Generation Z, όταν πηγαίνουν διακοπές, αποζητούν κυρίως την ευκαιρία να ανακαλύψουν καινούργια μέρη και να διευρύνουν τις γνώσεις για αυτά (50% και 55%), αλλά και να γνωρίσουν καλύτερα και να εξελίξουν τον ίδιο τους τον εαυτό (45% και 47%). H ανάγκη για ξεκούραση και χαλάρωση είναι εξίσου σημαντική – και στις δύο γενιές, αφού σχεδόν οι μισοί (47%) υποκινούνται από την επιθυμία αυτή.

Από την άλλη, σχεδόν το 90% της αμερικανικής Generation Z παραδέχεται ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν άμεσα τα σχέδια των διακοπών. Σε διεθνές επίπεδο, 6 στους 10 Millennials επιλέγουν τον προορισμό τους λαμβάνοντας υπόψη το πόσο εύκολο θα είναι να μετατρέψουν την εμπειρία τους σε ένα δημοφιλές Instagram post.

Συνεπώς, οι νέοι αποφασίζουν γρήγορα για τις διακοπές τους και με τον ίδιο τρόπο επιθυμούν να πραγματοποιούν τις σχετικές πληρωμές (για κρατήσεις εισιτηρίων και δωματίων). Η έρευνα αποδεικνύει ότι ένας στους τέσσερις που ανήκει στην ηλικιακή κατηγορία των 18-35 ετών κάνει γρήγορες online μεταφορές χρημάτων σε συγγενείς και φίλους, προκειμένου να καλύψει τα έξοδα των διακοπών.

Όσον αφορά τους Έλληνες συγκεκριμένα, η έρευνα δείχνει ότι στρέφονται πιο σταθερά προς τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό, δείχνοντας μεγαλύτερη προτίμηση στους ευρωπαϊκούς προορισμούς και τα city breaks. Μάλιστα το 2018, οι Έλληνες ταξίδεψαν εκτός Ελλάδας σχεδόν 8 εκατομμύρια φορές, αριθμός-ρεκόρ για τα εγχώρια δεδομένα.

Επίσης παρατηρείται μια αυξανόμενη τάση για έγκαιρες κρατήσεις, προκειμένου να εξασφαλιστούν φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια, καθώς και καλύτερες τιμές και προσφορές. Ειδικά οι νέοι Έλληνες μοιάζουν να είναι καλύτερα πληροφορημένοι και οργανωμένοι από ποτέ, ακόμα και εάν δεν πράττουν στο πλαίσιο ενός περιορισμένου budget ή δεν επωφελούνται από πλατφόρμες οικονομίας διαμοιρασμού, όπως το Airbnb.

Παρά την αυξανόμενη επίγνωση των καταναλωτών, ωστόσο, ακόμα υπάρχει άγνοια στα θέματα ασφαλείας. Πάνω από το 65% των επιβατών δεν διστάζει να μοιραστεί οικειοθελώς επιπρόσθετες προσωπικές πληροφορίες (όπως ο ταξιδιωτικός προορισμός, η διεύθυνση του χώρου διαμονής ή ακόμα και δικές τους φωτογραφίες).

Ένα άλλο ελληνικό “φαινόμενο” είναι τα προβλήματα εξόφλησης. Σύμφωνα με την μελέτη της PayPal, το 17,9% των Ελλήνων αντιμετωπίζει προβλήματα στην εξόφληση χρημάτων που δάνεισε σε φίλους και συγγενείς. Ανάμεσα στους λόγους που αναφέρονται πιο συχνά, είναι η η δυσκολία προσωπικής συνάντησης λόγω απόστασης, η προσωρινή έλλειψη μετρητών και η αδυναμία εύκολης πρόσβασης σε μηχάνημα αυτόματης ανάληψης (ΑΤΜ).

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις