To Netflix έχασε τους στόχους τριμήνου και μαζί 10% της αξίας του

Το Netflix δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους ανάπτυξης των συνδρομητών του και η αγορά το “τιμώρησε” με 10% πτώση της μετοχής.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου που ανακοίνωσε το Netflix, οι συνδρομητές του παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 2,7 εκατομμύρια, όμως αυτό δεν ήταν καθόλου καλό νέο.

Οι αναλυτές και η αγορά περίμεναν πως η αύξηση θα φτάσει τα 5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές (νούμερο που είχε ανακοινώσει το ίδιο το Netflix) και η εταιρεία όχι μόνο δεν τα κατάφερε αλλά μόλις κατάφερε να “πιάσει” το μισό από αυτό το νούμερο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η μετοχή της να κινηθεί έντονα πτωτικά και να βρεθεί να χάνει 10% της αξίας της.

Σύμφωνα με το Netflix, αιτία για αυτή την απόδοση είναι η έλλειψη νέων πρωτότυπων σειρών και ταινιών καθώς και η αύξηση της τιμής συνδρομής της υπηρεσίας του.

Ταυτόχρονα η έλευση συνδρομητικών υπηρεσιών από την Disney και την ΗΒΟ έδωσαν ένα δυνατό “χτύπημα” στο Netflix, το οποίο θα πρέπει πια να μάθει να λειτουργεί με ανταγωνιστές και να μην απολαμβάνει την μοναδικότητα του. Η εμφάνιση νέων “παικτών” στην αγορά είχε σαν αποτέλεσμα στις ΗΠΑ να χάσει 126.000 συνδρομητές.

Εκτός όμως από τις ΗΠΑ, το Netflix δεν έπιασε τους στόχους που είχε θέσει σε καμία περιοχή του κόσμου, ενώ η πτώση ήταν μεγαλύτερη στις περιοχές που αύξησε τις τιμές του.

Μαζί με τα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο, το Netflix ανακοίνωσε και τις προβλέψεις του για το τρίτο, σύμφωνα με τις οποίες θα επιστρέψει στην κερδοφορία και μάλιστα για τα καλά, καθώς αναμένει 7 εκατ. νέους συνδρομητές, 1 εκατ. περισσότερους από όσους πρόσθεσε στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Το όχημα που θα το οδηγήσει στην κερδοφορία όπως υποστηρίζει η εταιρεία, είναι πως από το τρίτο τρίμηνο και μετά ξεκινάνε οι μεγάλες σειρές του, όπως το Stranger Things το οποίο είναι παγκόσμια επιτυχία και μαζί με άλλες σειρές αναμένεται να “εκτοξεύσει” την πλατφόρμα.

Αν όμως το πρόβλημα του Netflix είναι η απουσία πρωτότυπων σειρών και ταινιών, τότε το πρόβλημα αυτό αναμένεται να διογκωθεί, καθώς το Netflix “καίει” συνέχεια λεφτά δημιουργώντας συνεχώς νέες πρωτότυπες σειρές και ταινίες.

Και μπορεί αυτό να του έχει δώσει την φήμη του πρωτοποριακού παραγωγού, δεν του δίνει και την αναγνώριση στον οικονομικό τομέα καθώς οι ακριβές παραγωγές αυξάνουν πάρα πολύ τα έξοδα του, κεφάλαια που δεν παίρνει πίσω.

Πηγή: Emea.gr 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις