Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Mastercard “καθαρίζει” τη βιομηχανία της μόδας με τεχνολογία blockchain

Η Mastercard πρόκειται να δοκιμάσει μια νέα ‘υπηρεσία’ παρακολούθησης προϊόντων, βασισμένη σε τεχνολογία blockchain, η οποία θα δώσει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επαληθεύουν την αυθεντικότητα των προϊόντων που αγοράζουν.

Σύμφωνα με το CoinDesk, η εταιρεία ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα δοκιμάσει την τεχνολογία της σε συνεργασία με επιλεγμένους σχεδιαστές και -κυρίως- σχεδιάστριες.

Η πρώτη συλλογή που θα κυκλοφορήσει από αυτήν την πρωτοβουλία θα διαθέτει αυτήν την τεχνολογία, ονόματι Provenance, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να “παρακολουθούν” τη διαδρομή που ακολουθεί το κάθε προϊόν μέχρι να φτάσει στο κατάστημα.

Ο Sherri Haymond, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Ψηφιακών Συνεργασιών της Mastercard, δήλωσε: «Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, είμαστε σε θέση να πούμε τις ιστορίες των προϊόντων που οι καταναλωτές αγοράζουν».

Οι απομιμήσεις επώνυμων προϊόντων αποτελούν εδώ και χρόνια μια “μάστιγα” για την βιομηχανία της μόδας. Η Mastercard παραθέτει στοιχεία του Global Brand Counterfeiting Report 2018, σύμφωνα με τα οποία οι απώλειες από το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο “πλαστών” προϊόντων ανήλθαν σε 323 δισ. δολάρια μόνο το 2017. Εξαιτίας αυτού, τα εμπορικά brands πολυτελείας υπολογίζεται ότι είχαν απώλειες 30,3 δισ. δολαρίων.

Η Mastercard, ωστόσο, δεν είναι η πρώτη εταιρεία που επιστρατεύει το blockchain για να αντιμετωπίσει τα προϊόντα-απομιμήσεις. Τον Μάιο, η Η ConsenSys ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την LVMH και την Microsoft για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας blockchain με αντίστοιχο σκοπό.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις