Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Nike εξαγόρασε την πλατφόρμα AI Celect για να “προβλέπει τη ζήτηση”

Η Nike φαίνεται να στρέφει το ενδιαφέρον τις σε startups που μπορούν να την βοηθήσουν “παρασκηνιακά” αφού σύμφωνα με το CNBC εξαγόρασε την πλατφόρμα AI Analytics Celect, με σκοπό να ενισχύσει την στρατηγική της άμεσης “επαφής” με τον καταναλωτή. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έχουν γίνει γνωστοί.

Με την ενσωμάτωση της τεχνολογία της Celect στο app και την ιστοσελίδα της Nike, η εταιρεία θα είναι σε θέση να προβλέψει καλύτερα τι στυλ παπουτσιών και αθλητικών ειδών θέλει ο καταναλωτής, πότε το θέλει και πού θέλει να το αγοράσει, εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Nike, Eric Sprunk. “Ο στόχος μας είναι να εξυπηρετούμε τους καταναλωτές πιο προσωπικά”, δήλωσε. “Πρέπει να προβλέψουμε τη ζήτηση. Δεν έχουμε έξι μήνες για να το κάνουμε. Έχουμε 30 λεπτά”.

Η Celect, η οποία εδρεύει στη Βοστώνη και ιδρύθηκε το 2013, θα ενσωματωθεί αμέσως στην παγκόσμια ομάδα επιχειρήσεων της Nike, ανέφερε η εταιρεία. Οι συνιδρυτές της Celect θα συνεχίσουν να εργάζονται ως καθηγητές στο MIT και ως σύμβουλοι της Nike, όπως προβλέπει η συμφωνία.

Η Nike προτίμησε να αποκτήσει την Celect αντί να “δαπανήσει δύο με τρία χρόνια” προσπαθώντας να επωάσει την ίδια πλατφόρμα, δήλωσε ο Sprunk. “Είναι πραγματικά δύσκολη δουλειά … η πρόβλεψη των μοντέλων και της συμπεριφοράς των καταστημάτων λιανικής πώλησης. … Αυτή η [εξαγορά] μας επιταχύνει πάρα πολύ”.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις