Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Πάνω από 3 χιλ. τραπεζικά υποκαταστήματα έκλεισαν από το 2015 στο Η.Β.

Πάνω από το ένα τρίτο των τραπεζικών υποκαταστημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο έκλεισε από το 2015 μέχρι σήμερα και εκατοντάδες από όσα παρέμειναν ανοιχτά μείωσαν κατά πολύ τις ώρες λειτουργίας τους.

Αυτό έδειξε νέα έρευνα της Which?, του brand που βρίσκεται “μπροστά” από την Ένωση Καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου. Η Which? διερεύνησε το δίκτυο των τραπεζικών καταστημάτων από τον Ιανουάριο του 2015 έως τον Αύγουστο του 2019 και διαπίστωσε ότι την περίοδο αυτή έκλεισαν 3.303 υποκαταστήματα (34%) και ο αριθμός των υποκαταστημάτων στη χώρα μειώθηκε από 9,803 σε 6,549.

Τα περισσότερα από τα υποκαταστήματα που έκλεισαν ανήκαν στις μεγαλύτερες τράπεζες του Ηνωμένου Βασιλείου, τις λεγόμενες “Big Four”.

Συγκεκριμένα, η HSBC μείωσε το δίκτυο της κατά 42% κλείνοντας 442 υποκαταστήματα και η Barclays έκλεισε τουλάχιστον το ένα τρίτο των καταστημάτων της (481 καταστήματα, 33%), αν και ο πραγματικός αριθμός θα μπορούσε να είναι υψηλότερος, σημειώνει το Finextra.

O όμιλος Lloyds έκλεισε συνολικά το ένα τέταρτο (25%) του δικτύου του, η Lloyds Bank μόνο έκλεισε 404 καταστήματα (31%), η Bank of Scotland έκλεισε 95 καταστήματα (32%) και η Halifax 70 (11%). Εκτός αυτών, η Co-op έκανε τις περισσότερες περικοπές, κλείνοντας τα δύο τρίτα της ιδιοκτησίας της.

Αντίθετα, η Nationwide διατήρησε το 96% των καταστημάτων της, ενώ έχει δεσμευτεί να διατηρήσει το τελευταίο της υποκατάστημα σε κάθε πόλη ανοιχτό τουλάχιστον μέχρι τον Μάιο του 2021.

Από όλα τα τραπεζικά καταστήματα του Ηνωμένου Βασιλείου που παραμένουν ανοιχτά, 298 λειτουργούν τώρα με μειωμένες ώρες λειτουργίας, τέσσερις ημέρες την εβδομάδα ή λιγότερο. Έντεκα υποκαταστήματα – όλα στη Σκωτία – ανοίγουν για μία μόνο ημέρα την εβδομάδα, ενώ 45 υποκαταστήματα σε εθνικό επίπεδο ανοίγουν μόνο δύο ημέρες την εβδομάδα.

Με το ένα τρίτο (30%) του πληθυσμού του Ηνωμένου Βασιλείου να μην χρησιμοποιεί ακόμα ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες, η Which? τονίζει ότι οι τράπεζες πρέπει να διερευνήσουν πιο καινοτόμους τρόπους για να εξασφαλίσουν ότι όσοι βασίζονται σε face-to-face συναλλαγές, έχουν πρόσβαση σε αυτές.

Συγκεκριμένα, η Jenny Ross, Money Editor της Which?, δήλωσε: “Τα υποκαταστήματα των τραπεζών διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στις κοινότητες, εξυπηρετώντας τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Η βιομηχανία πρέπει να διασφαλίσει ότι κανείς δεν θα μείνει πίσω από την ψηφιακή μετάβαση και ότι όταν οι τράπεζες κλείνουν τις πόρτες τους δεν αποκλείουν τους πελάτες τους από σημαντικές τραπεζικές υπηρεσίες».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις