Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι μεγαλύτερες εξαγορές του Facebook από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα

Το Facebook έχει εδώ και πολύ καιρό εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο από ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ο “γίγαντας” ελέγχει τα τελευταία χρόνια το τεχνολογικό πεδίο, προβαίνοντας μεταξύ άλλων σε σημαντικές επενδύσεις και εξαγορές. Συγκεκριμένα, από την ίδρυσή του το 2004 μέχρι σήμερα, το Facebook έχει προχωρήσει συνολικά σε 77 εξαγορές.

Ποιες είναι όμως οι μεγαλύτερες εξ αυτών;

Το WhatsApp (22 δισ. δολάρια, 2014) είναι η μεγαλύτερη εξαγορά του Facebook μέχρι σήμερα, με την Oculus VR (2 δισ. δολάρια, 2014), δημιουργό ενός συστήματος εικονικής πραγματικότητας για παιχνίδια και είναι η αμέσως επόμενη σε αξία.

Ακολουθεί το Instagram (1 δισ. δολάρια, 2012), που συνεχίζει να βλέπει μεγάλη ανάπτυξη, ξεπερνώντας το ίδιο το Facebook και το LiveRail (500 εκατ. δολάρια, 2014), μια πλατφόρμα η οποία παρείχε υπηρεσίες για διαφήμιση στο διαδίκτυο. Το 2016, το Facebook σταμάτησε να δέχεται νέους πελάτες για το διακομιστή διαφημίσεων του LiveRail.

Αμέσως μετά “βρίσκεται” το Onavo (200 εκατ. δολάρια, 2013), μια εφαρμογή analytics και δεδομένων, που καταργήθηκε στις 6 Μαΐου 2019, και ακολουθεί η εξαγορά του Face.com (100 εκατ. δολάρια, 2012) μιας εταιρείας λογισμικού αναγνώρισης προσώπου, και του RedKix (100 εκατ. δολάρια, 2018) μιας πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων που ενσωματώθηκε στο Workplace από το Facebook.

Επόμενη στη λίστα είναι η Parse (85 εκατ. δολάρια, 2013), εταιρεία που στόχευε να βοηθήσει τους προγραμματιστές εφαρμογών για κινητά να αυτοματοποιήσουν τη δημιουργία λειτουργιών back-end. Το Facebook «έκλεισε» την πλατφόρμα τον Ιανουάριο του 2017.

Ακολουθεί η Pebbles Interfaces  (60 εκατ. δολάρια, 2015) η οποία ανέπτυξε υλικό και λογισμικό που παρέχει 3D αλληλεπίδραση με ηλεκτρονικές συσκευές ευρείας κατανάλωσης και ενσωματώθηκε στην Oculus μετά την εξαγορά.

Τέλος, μια μεγάλη εξαγορά του Facebook είναι αυτή του FriendFeed (50 εκατ. δολάρια, 2009), ενός κοινωνικού δικτύου που επέτρεπε στους χρήστες να μοιράζονται αναρτήσεις σε μια προσαρμοσμένη ροή. Η εταιρεία, τερμάτισε τη λειτουργία της εφαρμογής το 2015 λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος χρηστών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις