Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Χρηματοδότηση 110 εκατ. δολαρίων εξασφάλισε η γαλλική μηχανή αναζήτησης Algolia

Η Algolia, μια ταχέως αναπτυσσόμενη γαλλική εταιρεία που δημιούργησε μια πλατφόρμα αναζήτησης που λειτουργεί σαν “υπηρεσία”, “έκλεισε” έναν νέο γύρο χρηματοδότησης Series C, ύψους 110 εκατ. δολαρίων, από την Accel και τη Salesforce Ventures.

Η Algolia καινοτομεί στον τομέα του “Search-as-a-Service” καθώς προσφέρει μια τεχνολογία αναζήτησης που προσαρμόζεται εντελώς στο περιβάλλον επιλογής του εκάστοτε πελάτη. Ενδεικτικό της μέχρι τώρα επιτυχίας της εταιρείας είναι ότι μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Stripe, Slack, Intuit, Discovery Inc., Sephora, Lacoste, LVMH, και Birchbox, χρησιμοποιούν την “υπηρεσία” της για να προσφέρουν στους πελάτες τους μία εμπειρία αναζήτησης, παρόμοια με αυτή της Google, μέσα στις δικές τους ιστοσελίδες.

Σύμφωνα με το Tech.eu, πάνω από 8,000 εταιρείες χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή την πλατφόρμα της Algolia, η οποία “τρέχει” 70 δισ. αναζητήσεις κάθε μήνα! Εκτός από αυτή την υπηρεσία όμως, η εταιρεία προσφέρει και ένα πακέτο “φιλικών προς τον προγραμματιστή” APIs καθώς και δυνατότητες εξατομίκευσης, A/B testing και analytics.

“Η ταχεία ανάπτυξή μας υπογραμμίζει τόσο την ανάγκη της αγοράς να προσφέρει εκπληκτικές καταναλωτικές εμπειρίες όσο και την ικανότητα της Algolia να βοηθήσει τους πελάτες να επιτύχουν αυτές τις εμπειρίες», δήλωσε ο Nicolas Dessaigne, συνιδρυτής και CEO της εταιρείας σχετικά με τη νέα επένδυση, η οποία, μεταξύ άλλων, θα επιταχύνει την τρέχουσα επέκταση της εταιρείας σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία- Ειρηνικό.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις