Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Walmart+ εναντίον Amazon Prime

Δύο μεγάλοι ανταγωνιστές στο λιανικό εμπόριο στις ΗΠΑ είναι η Amazon με την Walmart, με την πρώτη να αυξάνει περαιτέρω την δυναμική της σταθερά τα τελευταία χρόνια στο online και την δεύτερη, έχοντας ως μεγάλο πλεονέκτημα τα είδη παντοπωλείου και τα φυσικά καταστήματα, να έχει σταθερή ανάπτυξη και να διατηρεί τα σκήπτρα στο offline εμπόριο.

Η πανδημία του κορωνοιού άλλαξε σε γενικές γραμμές τις καταναλωτικές συνήθειες παγκοσμίως και ειδικά στις ΗΠΑ, με τους πελάτες να στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εκεί οπού η Walmart υστερεί σημαντικά σε σχέση με την Amazon, με αναλογία πωλήσεων 1/8 υπέρ της Amazon.

Η εταιρία από το Αρκάνσας για να αντιμετωπίσει την κατάσταση θα λανσάρει μια νέα συνδρομητική υπηρεσία, το Walmart+ μέσα στον Ιούλιο, με στόχο να ανταγωνιστεί κυρίως το  Amazon Prime. Πιο αναλυτικά, η  υπηρεσία θα κοστίζει 98 δολάρια τον χρόνο και θα περιλαμβάνει από την αυθημερόν παράδοση προϊόντων παντοπωλείου  και λοιπών εμπορευμάτων έως εκπτώσεις και πρόσβαση σε ειδικές προσφορές.
Η ετήσια συνδρομή του Walmart+ είναι περίπου 20% χαμηλότερη από αυτή του Amazon Prime.

Άλλα προγραμματισμένα προνόμια είναι οι εκπτώσεις στα καύσιμα στα πρατήρια της Walmart, η  υπηρεσία Scan & Go, η οποία θα επιτρέπει στους καταναλωτές να κάνουν check out στα καταστήματα χωρίς να περιμένουν στην ουρά αλλά και μια πληθώρα  ψυχαγωγικών βίντεο.

Σε κάθε περίπτωση το Walmart+ θα έχει μια δύσκολη αποστολή απέναντι στο Amazon Prime μια και το τελευταίο περιλαμβάνει πρόσβαση σε ηλεκτρονικά βιβλία, μουσική, περιεχόμενο games και την συνδρομητική υπηρεσία video Amazon Prime Video.

Αν και η υπηρεσία ήταν προγραμματισμένη να λανσαριστεί τον Απρίλιο του 2020,  η πανδημία του κορωνοιού άλλαξε τα σχέδια και το λανσάρισμα μετατέθηκε για περίπου τρεις μήνες μετά

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις