Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Αυξάνεται η τροφοδοσία της Ευρώπης από την Κίνα μέσω τραίνου

Έχουμε αναφερθεί στην νέα σιδηροδρομική “γραμμή του μεταξιού” με αρκετές κοινοπραξίες αλλά και το κινεζικό κράτος να υποστηρίζει τη εμπορευματική σύνδεση της Ασίας με την Ευρώπη και με τις χώρες της Β. Ευρώπης να επενδύουν σε αυτούς τους νέους κόμβους.

Ό γαλλικός όμιλος GEFCO είναι ένα μεγάλο όνομα στο χώρο των logistics και των μεταφορών στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τα τελευταία τέσσερα χρόνια να δραστηριοποιείται στην σιδηροδρομική εμπορευματική σύνδεση της Ασίας με την Ευρώπη και βάζει και τη Γαλλία μέσα στο παιχνίδι.

Η πρώτη αποστολή από Κίνα μέσω τραίνου της GEFCO εκ μέρους της PSA έφτασε στη Γαλλία μετά από ένα ταξίδι 11.000 χλμ. Η αμαξοστοιχία μετέφερε εμπορευματοκιβώτια 40 ποδιών από τη πόλη Wuhan της Κίνας στη πόλη Dourges της Β. Γαλλίας σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.

Η αμαξοστοιχία αναχώρησε από τη Wuhan της Κίνας στις 3 Νοεμβρίου 2017, μεταφέροντας τα εμπορευματοκιβώτια μέσα από το Καζακστάν, τη Ρωσία και τη Λευκορωσία. Η United Transport and Logistics Company (UTLC), μία κοινοπραξία σιδηροδρομικών εταιρειών, παρείχε υπηρεσίες στο σιδηροδρομικό τμήμα μεταξύ του Dostyk (Καζακστάν) και του Brest (Λευκορωσία).

Η αμαξοστοιχία συνέχισε το ταξίδι της μέσω της Πολωνίας και της Γερμανίας πριν φτάσει στον τερματικό σταθμό στη Dourges της Γαλλίας στις 22 Νοεμβρίου 2017. Μετά τον εκτελωνισμό, το φορτίο διανεμήθηκε απευθείας στην μονάδα της Française de Mécanique, μία θυγατρική της PSA, στη Dourvin της Βόρειας Γαλλίας.

Μετά από ένα ταξίδι μέσα από εφτά χώρες κατά μήκος του δρόμου εμπορίου του Δρόμου του Μεταξιού, με μέση ταχύτητα περίπου 600 χλμ. ανά ημέρα, η αμαξοστοιχία, φορτωμένη με εμπορευματοκιβώτια 12 μέτρων, έφτασε στον προορισμό μέσα σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.

Η GEFCO διαχειρίστηκε και συντόνισε το έργο, με τις σιδηροδρομικές εταιρείες εταίρους της στις διάφορες χώρες, μαζί με τις ομάδες Μεταφοράς Εμπορευμάτων της GEFCO στην Σανγκάη, τη Μόσχα και το Παρίσι.

Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές συμπληρώνουν τις εναέριες και τις θαλάσσιες, καθώς διαθέτουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τόσο για οικονομικούς όσο και για οικολογικούς λόγους, για εμπορεύματα ευαίσθητα στο χρόνο, όπως εξαρτήματα αυτοκινήτων, ηλεκτρονικά προϊόντα που έρχονται από την Κίνα και αντίστροφα, καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες φορτηγών-ψυγείων, και ανταλλακτικά για την κινεζική μεταπωλητική αγορά. Ο χρόνος μεταφοράς των προϊόντων των πελατών μειώνεται κατά το ήμισυ συγκριτικά με τις θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές. Σε σχέση με τις εναέριες εμπορευματικές μεταφορές, οι σιδηροδρομικές είναι πολύ φθηνότερες και λιγότερο ρυπογόνες για το περιβάλλον.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις