Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Καταναλωτική οργάνωση ισχυρίζεται ότι η Starbucks επωφελήθηκε από ένα «άδικο» σύστημα πληρωμών μέσω app 900 εκ. δολάρια

Καταναλωτική οργάνωση των ΗΠΑ ισχυρίζεται ότι η Starbucks επωφελήθηκε από ένα «άδικο» σύστημα πληρωμών μέσω app, 900 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε πέντε χρόνια.

Ο Συνασπισμός Προστασίας Καταναλωτών της Ουάσιγκτον ζήτησε από τον γενικό εισαγγελέα της πολιτείας να διερευνήσει τα συστήματα πληρωμών δωροκαρτών και εφαρμογών της Starbucks που κατευθύνουν τους πελάτες να “παραδώσουν” στην εταιρεία περισσότερα χρήματα από όσα απαιτούνται.

Η οργάνωση ισχυρίζεται ότι οι πελάτες δεν μπορούν να ξοδέψουν πλήρως το ποσό που φορτώνουν στους προπληρωμένους λογαριασμούς τους στα Starbucks.

“Η Starbucks κατασκευάζει την πλατφόρμα πληρωμών της, ώστε οι καταναλωτές να ενθαρρύνονται να αφήνουν αχρησιμοποίητα χρήματα στις κάρτες και τις εφαρμογές τους”, δήλωσε ο Chris Carter, διευθυντής εκστρατείας του ομίλου.

“Μερικά δολάρια εδώ και εκεί που αφήνονται σε μια πλατφόρμα πληρωμών μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά αθροίζονται. Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Starbucks έχει διεκδικήσει σχεδόν 900 εκατομμύρια δολάρια σε αδιάθετα χρήματα δωροκαρτών και εφαρμογών ως εταιρικά έσοδα, ενισχύοντας τα εταιρικά κέρδη και διογκώνοντας τα μπόνους των στελεχών», πρόσθεσε ο Carter.

Η Statbucks από τις μεγαλύτερες εκδότριες ψηφιακού χρήματος 

Η ψηφιακές κάρτες πληρωμών της Starbucks είναι από τα μεγαλύτερα και πιο πετυχημένα παραδείγματα ιδιωτικού ψηφιακού χρήματος μια και οι πελάτες φόρτωσαν περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε ένα χρόνο για αγορές στα καταστήματα της Starbucks!
Σύμφωνα με την οργάνωση, η εταιρεία βασίζεται σε αυτά τα κεφάλαια ως πηγή άτοκου λειτουργικού κεφαλαίου, ως εκ τούτου έχει ένα ισχυρό κίνητρο να μεγιστοποιήσει τα κεφάλαια που ρέουν στην πλατφόρμα πληρωμών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις