Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Instagram: Αλλαγές στους αλγόριθμους επιβραβεύουν το πρωτότυπο περιεχόμενο – Νέες δοκιμές με το Chatbot Meta AI

Οι αλλαγές αυτές αναμένεται να εφαρμοστούν στους επόμενους μήνες και να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία των χρηστών του Instagram, καθώς επίσης και στις διαδικτυακές στρατηγικές των δημιουργών περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Το Instagram, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Meta, φέρνει σημαντικές αλλαγές στους αλγόριθμους, με στόχο την προώθηση του πρωτότυπου περιεχομένου και την εξάλειψη των αναδημοσιεύσεων που δεν προσφέρουν προστιθέμενη αξία. Η σημαντική αυτή αλλαγή έρχεται μετά από κριτική που δέχτηκε το Instagram, από δημιουργούς οι οποίοι έχουν διαμαρτυρηθεί για την ανεπαρκή προβολή του πρωτότυπου περιεχομένου και τις αναδημοσιεύσεις.

Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τους aggregators, τους λογαριασμούς που κάνουν screenshot φωτογραφίες ή βίντεο άλλων χρηστών και τα αναδημοσιεύουν. Αυτό θα επιτρέψει στους αρχικούς δημιουργούς να έχουν μεγαλύτερη προβολή και αναγνωρισιμότητα στην πλατφόρμα. 

Ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, ανακοίνωσε αυτές τις αλλαγές μέσω ενός βίντεο στην πλατφόρμα, εξηγώντας ότι οι νέοι αλγόριθμοι θα επιβραβεύουν το πρωτότυπο περιεχόμενο και θα μειώνουν την προβολή των αναδημοσιεύσεων, με στόχο τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία.

Το Instagram θέλει να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα και θα αρχίσει να αφαιρεί το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο από τις προτάσεις σε όλη την πλατφόρμα. Η ενημέρωση στοχεύει σε επαναλαμβανόμενες αναδημοσιεύσεις — λογαριασμοί που μοιράζονται περιεχόμενο που δεν δημιούργησαν περισσότερες από 10 φορές σε 30 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι, θεωρητικά, η σελίδα Εξερεύνηση του Instagram ή οι προτάσεις κύριας ροής δεν θα περιλαμβάνουν περιεχόμενο από τέτοιους λογαριασμούς. Οι λογαριασμοί αυτοί μπορούν να γίνουν ξανά κατάλληλοι για προτάσεις 30 ημέρες μετά την τελευταία φορά που δημοσίευσαν μη πρωτότυπο περιεχόμενο. Αυτό δεν θα επηρεάσει λογαριασμούς που προσδιορίζονται από το Instagram με συμφωνίες αδειοδότησης ή δικαιώματα αναδημοσίευσης από δημιουργούς περιεχομένου, σύμφωνα με την ανάρτηση ιστολογίου.

Η πλατφόρμα θα αντικαταστήσει το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο με την αρχική ανάρτηση του δημιουργού. Η εταιρεία λέει ότι θα αντικαταστήσει τις αναδημοσιεύσεις μόνο όταν το πρωτότυπο είναι σχετικά νέο και όταν το σύστημα είναι βέβαιο ότι οι δημοσιεύσεις είναι πανομοιότυπες με βάση ηχητικά και οπτικά σήματα. Οι δημιουργοί θα λάβουν μια ειδοποίηση όταν το αρχικό τους περιεχόμενο αντικαταστήσει τις αναδημοσιεύσεις και προτείνεται στην πλατφόρμα.

Το Instagram θα αρχίσει επίσης να προσθέτει μια ετικέτα που θα δίνει τα credits τον αρχικό δημιουργό — αν και τόσο ο αρχικός δημιουργός όσο και ο λογαριασμός που αναδημοσιεύει τη φωτογραφία ή το βίντεο θα μπορούν να αφαιρέσουν την ετικέτα.

Οι αλλαγές αυτές αναμένεται να εφαρμοστούν στους επόμενους μήνες και να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία των χρηστών του Instagram, καθώς επίσης και στις διαδικτυακές στρατηγικές των δημιουργών περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Πέρα από αυτές τις αλλαγές, η Meta διεξάγει επίσης δοκιμές με το chatbot Meta AI σε εφαρμογές κοινωνικών μέσων όπως το WhatsApp, το Messenger και το Instagram . Αυτό το chatbot, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη,  επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν κείμενο και εικόνες, να συνοψίζουν ιστορίες και να βοηθούν σε άλλες εργασίες, όπως το proofreading, η επεξεργασία και η μετάφραση, μεταξύ άλλων. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις