Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Apple ζήτησε συγνώμη για τη διαφήμιση του iPad Pro που προκάλεσε «σάλο»

«Λυπούμαστε, δεν πετύχαμε το στόχο μας με αυτό το βίντεο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ του τεχνολογικού κολοσσού, Tor Myhren

Συγνώμη ζήτησε η Apple μετά τον σάλο που προκλήθηκε από τη διαφήμιση για το νέο iPad Pro, η οποία δείχνει μια βιομηχανική πρέσα συνθλίβει αντικείμενα που συνδέονται με την ανθρώπινη δημιουργικότητα και μετατρέπονται σε tablet.

«Λυπούμαστε, δεν πετύχαμε το στόχο μας με αυτό το βίντεο», ανέφερε ο αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ της Apple, Tor Myhren σε δηλώσεις του στο στο AdAge.

«Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad», συμπλήρωσε.

Μάλιστα, ο τεχνολογικός κολοσσός αποφάσισε να μην προβάλει τη συγκεκριμένη διαφήμιση στην τηλεόραση.

Η επίμαχη διαφήμιση

Όλα ξεκίνησαν την Τρίτη (7/5) όταν κυκλοφόρησε η διαφήμιση με τίτλο “Crush”, η οποία δείχνει ένα σωρό αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένου ενός πιάνου και κουτιών μπογιάς, να καταστρέφονται υπό την πίεση της πρέσας της Apple.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επέκριναν αμέσως τη διαφήμιση ως άστοχη, καταδικάζοντας τη «καταστροφή της ανθρώπινης δημιουργικότητας», όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Ανάμεσα σε όσους αντέδρασαν ήταν και ο ηθοποιός Hugh Grant, ο οποίος έγραψε σε ανάρτηση του στο X: «Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley».

Από την πλευρά του ο Βρετανός σκηνοθέτης, Asif Kapadia, έγραψε: «Μου αρέσουν τα iPad αλλά δεν ξέρω γιατί κάποιος θεώρησε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα. Είναι η πιο ειλικρινής μεταφορά για το τι κάνουν οι εταιρείες τεχνολογίας στην Τέχνη, στους καλλιτέχνες μουσικούς, δημιουργούς, συγγραφείς, κινηματογραφιστές: τους ξεζουμίζουν, τους χρησιμοποιούν, δεν τους πληρώνουν καλά, παίρνουν τα πάντα και μετά λένε ότι όλα δημιουργήθηκαν από αυτούς».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις