Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι εξαγορές που πραγματοποιούν οι Startups μειώνονται

Αν και υπάρχει ένα ζήτημα με τον ορισμό  των Startups ωστόσο οι εξαγορές σε επίπεδο επιχειρήσεων οι οποίες έχουν μεγάλη και ταχύτατη ανάπτυξη, αν και σε νεαρή ηλικία, δεν είναι κάτι το καινούργιο.

Οι λόγοι που συμβαίνει αυτό είναι διάφοροι, όπως ανάγκη πρόσβασης σε νέες αγορές, απόκτηση νέων ταλέντων και νέας τεχνολογίας για άμεση υλοποίηση είναι μερικοί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του CB Insights υπάρχει αύξηση στις εξαγορές που πραγματοποιούν οι Startups από το 2011 μέχρι και το 2015, οι οποίες έφτασαν τις 736 πέρυσι. Μέχρι τα μέσα του 2016 έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 440 εξαγορές αλλά η πρόβλεψη μέχρι το τέλος του έτους φαίνεται να είναι χαμηλότερη από το 2015, στις 663.

Ένας προφανής λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η μείωση της επιχειρηματικής χρηματοδότησης γενικά ενώ και οι “φουσκωμένες” αξίες των Startups είναι άλλος ένας αποτρεπτικός λόγος για εξαγορές.

Startups-Acquiring-Startups-8.30.20161

Μέχρι τις 30/8/2016 έχει πραγματοποιηθεί επτά deals 100+ εκατ. δολ. με τις εξαγορές των Bitstrips και Vurb οι οποίες εξαγοράστηκαν από το Snapchat, την Hayneedle απο την Jet.com, την Otto από την Uber να ξεχωρίζουν.

Το Dropbox είναι ο πιο ενεργός παίκτης με 23 εξαγορές μέχρι το τέλος Αυγούστου, η εταιρεία λογισμικού Infor είναι δεύτερη με 17 εξαγορές και τρίτη είναι η Foodpanda της Rocket Internet me 15 εξαγορές και ακολουθεί το αρκετά δυναμικό το τελευταίο καιρό Pinterest με 14.

Από την λίστα ξεχωρίζουμε και τους μεγάλους Ινδούς retailers FlipKart και Snapdeal αλλά και τις Airbnb, Snapchat και Automatic, τους δημιουργούς της WordPress.

Άλλοι μεγάλοι αγοραστές Startups είναι και οι Twitter – Facebook, με 31 και 29 Startups αντίστοιχα μέχρι τη στιγμή που μπήκαν στο χρηματιστήριο, αλλά και οι Zynga, Groupon και HomeAway.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις