Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ποια είναι τα μεγαλύτερα δίκτυα με βάση τα διαφημιστικά έσοδα;

Έχει ενδιαφέρον να βλέπει κανείς τις μεγάλες ανακατατάξεις που έφερε το Ίντερνετ και οι μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτό σε πολλούς παραδοσιακούς τομείς και ειδικά στην διαφήμιση.

Σύμφωνα με στοιχεία της Zenith Optimedia το παρακάτω γράφημα της Statista είναι εξαιρετικά κατατοπιστικό:

Infographic: The World's Largest Media Companies | Statista

Τα νούμερα αφορούν έσοδα από ψηφιακή διαφήμιση για το 2014 και βλέπουμε ότι η Google είναι με διαφορά στη πρώτη θέση της λίστας του μεγαλύτερου δικτύου περιεχομένου, το οποίο στην ουσία δεν έχει περιεχόμενο. Το ίδιο ισχύει και για το Facebook το οποίο μαζί με τις Baidu, Yahoo, Microsoft και Google παίρνουν το 65% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων!

Σαν καταναλωτές συνεχίζουμε να ξοδεύουμε πολύ χρόνο online ενώ και οι διαφημιζόμενοι αυξάνουν αντίστοιχα τους προϋπολογισμούς για τη ψηφιακή διαφήμιση.

Οι φορητές συσκευές αναμένεται να φτάσουν σε διαφημιστική δαπάνη τα PC μέχρι το 2018 δείχνοντας μια ξεκάθαρη τάση και τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα για τις εταιρείες που θα δραστηριοποιηθούν εκεί. Το παράδειγμα της Glispa – Avocarrot είναι χαρακτηριστικό.

Τα προβλήματα στις μετρήσεις

Από την άλλη μεριά χρειάζονται καλύτεροι μηχανισμοί ελέγχου των αποδόσεων των ψηφιακών διαφημίσεων μια και είναι πρόσφατο το παράδειγμα του Facebook το οποίο τον περασμένο Σεπτέμβριο ομολόγησε ότι οι μετρήσεις αποδόσεων των αναρτήσεων και των video ήταν σημαντικά αλλοιωμένες προς το καλύτερο φυσικά.
Για παράδειγμα παραδέχτηκε ότι τα δυο τελευταία χρόνια 0 μέσος χρόνος παρακολούθησης video ήταν κατά 60% – 80% αυξημένος κατά λάθος.
Οι απήχηση στις αναρτήσεις στις σελίδες επίσης ήταν χωρίς λόγο αυξημένη κατά 33% με 55% ενώ και τα Instant Articles ήταν αυξημένα κατά 7-8%.
Την ίδια στιγμή είχε «ρίξει» τη μέτρηση της πλήρους παρακολούθησης video κατά 35%.

Για αυτό το λόγο το Facebook δέχεται πιέσεις από την αγορά και ήδη συζητάει να ενταχθεί στην πιστοποίηση μετρήσεων που προσφέρει το αμερικανικό Media Rating Council.

Την ίδια περίοδο η υπηρεσία Google DoubleClick for Publishers (DfP) έχασε τη πιστοποίηση από τo Media Rating Council λόγω προβλημάτων στη πιστοποιημένη μεθοδολογία μετρήσεων στις φορητές συσκευές.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις