StartUpper

Το Spotify μπαίνει στην αγορά του Shazam το οποίο μπαίνει στον κόσμο του AR

Το Shazam από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές για Smartphones με πάνω από 1 δισ. κατεβάσματα ενώ το Spotify πρόσφατα ανακοίνωσε τους 50 εκατ. συνδρομητές. Το Shazam προσφέρει τη πολύ χρήσιμη υπηρεσία αναγνώρισης ενός τραγουδιού που ακούμε και πρόσφατα έχει γίνει κερδοφόρο.

Στην νέα έκδοση της εφαρμογής του Shazam υπάρχει το εικονίδιο της κάμερας στο επάνω μέρος το οποίο εφόσον το επιλέξουμε μπορούμε να σκανάρουμε με το κινητό  μας ειδικούς κωδικούς τύπου QR και να εμφανιστούν γραφικά, παιχνίδια, πληροφορίες και προσφορές πάνω στα αντικείμενα που φέρουν τους κωδικούς αυτούς. Αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός της εμπλουτισμένης πραγματικότητας – Augmented Reality.

Το Shazam προσπαθεί εδώ και πολλά χρόνια να βρει νέους τρόπους δημιουργίας εσόδων μια και μέχρι πρότινος αυτά προέρχονταν μόνο από τις αγορές των τραγουδιών που αναγνώριζε και εδώ περίπου και ένα έτος είναι κερδοφόρο.
Οι νέες συνεργασίες, όπως αυτή με το Snapchat, ένα νέο τηλεοπτικό show αλλά και οι διαφημίσεις έχουν συμβάλει στην κερδοφορία η οποία αναμένεται να ενισχυθεί με τη νέα υπηρεσία AR, Visual Shazam.

Η πρώτη συνεργασία του Visual Shazam είναι με την Beam Suntory, την εταιρεία του Jim Beam, και με την διείσδυση που έχει το Shazam στα Smartphones δεν αποκλείεται να γίνει η ντεφάκτο εφαρμογή AR.

Spotify σε ρόλο Shazam

Το Spotify, η σουηδική υπηρεσία μουσικής, εξαγόρασε τη αγγλική Startup Sonalytic η οποία ασχολείται με την εξελιγμένη επεξεργασία και αναγνώριση ήχων και μετρούσε έξι μήνες ζωής. Εκτός από αναγνώριση τραγουδιών προσφέρει αναγνώριση ηχητικών κομματιών αλλά και μουσικής που έχει χρησιμοποιηθεί για παραγωγή τρίτων κομματιών.

Οι υπηρεσίες της ήταν B2B μια και προορίζονταν για χρήση σε άλλες εφαρμογές για αναγνώριση τραγουδιών, παρακολούθηση ραδιοφωνικών σταθμών, ανάλυση τραγουδιών αλλά και δημιουργία λίστας τραγουδιών ανάλογα τις προτιμήσεις και την διάθεση των χρηστών.

Οι περισσότερες από αυτές τις λειτουργίες είναι το φυσικό περιβάλλον του Spotify όπου το μόνο σίγουρο είναι ότι θα προσφέρει υπηρεσίες αναγνώρισης τραγουδιών σαν το Shazam.

To Spotify πειραματίζεται ήδη με την αυτοματοποιημένη δημιουργίας λιστών τραγουδιών ανάλογα με τις εκάστοτε καιρικές συνθήκες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.