Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Interana: Από το Facebook στα business analytics – Μια… οικογενειακή υπόθεση

Μια νέα πλατφόρμα analytics, η οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις και τη διαχείριση των πελατών της, παρουσίασε η εταιρεία Interana.

Η πλατφόρμα σε beta έκδοση χρησιμοποιήθηκε από μεγάλες εταιρείες, όπως η Sony, η Jive, η Asana, η Tinder και η Orange Silicon Valley.

Ιδρύθηκε από τρεις μηχανικούς λογισμικού (δύο από αυτούς είναι πλέον ανδρόγυνο, καθώς γνωρίστηκαν στην Καλιφόρνια το 1999),  οι οποίοι “ξεψάχνισαν” το Facebook, έχοντας εμπειρία σ’ αυτό και γενικώς στα social media. Κατάφεραν μάλιστα το 2013 να αποσπάσουν κεφάλαια ύψους 8,2 εκατ. δολ. από γνωστούς επενδυτές, ανάμεσα στους οποίους και ο πρώην αντιπρόεδρος του Facebook, Jeff Rotschild.

Η πλατφόρμα είναι κατάλληλη για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τις τηλεπικοινωνίες, την ψυχαγωγία, τα media, το gaming. Τα δεδομένα που αποθηκεύονται στις αναλύσεις της επιτρέπουν την επεξεργασία τους από τις εταιρείες, προκειμένου να αποκτήσουν λεπτομερή ενημέρωση σχετικά με τη βάση της πελατείας τους, τις πωλήσεις τους, τους στόχους τους κτλ. Προσφέρει, επίσης, τη δυνατότητα αποθήκευσης των δεδομένων σε cloud.

Όσο για τη δυναμική της αγοράς; Περίπου 38 δισ. δολ. ξοδεύτηκαν πέρυσι από επιχειρήσεις σε υπηρεσίες analytics, με τάσεις περαιτέρω ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις