Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

“Lean” τρόπος σκέψης και στην διοίκηση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

Νέα μελέτη της Amadeus καλεί την ταξιδιωτική βιομηχανία να υιοθετήσει έναν “lean” τρόπο σκέψης, ούτως ώστε να προσφέρει πραγματική αξία για τον πελάτη.

H μελέτη, την οποία επιμελήθηκε ο James Woudhuysen, innovation forecaster, εξετάζει τις αρχές και την προέλευση του “lean” τρόπου σκέψης και παρουσιάζει τον τρόπο που μπορούν να εφαρμοστεί στον τομέα της τεχνολογίας και σε επιχειρηματικές δραστηριότητες στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Η μελέτη υποστηρίζει επίσης ότι υιοθετώντας το “lean” τρόπο σκέψης οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα δουν ραγδαία αύξηση στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και εφαρμογών, θα εξασφαλίσουν περισσότερα έσοδα από εξειδικευμένους τομείς της αγοράς και θα προσαρμόσουν καλύτερα τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

Στην καθαρή έννοια του, ο “lean” τρόπος σκέψης σχετίζεται με την διαχείριση και τη μείωση της σπατάλης και της ανεπάρκειας, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αποτελεσματικότητα και την αξία για τον πελάτη. Και με την εφαρμογή αυτών των αρχών στην τεχνολογία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας η μελέτη υποστηρίζει ότι οι εταιρείες μπορούν να προσφέρουν πολυποίκιλη και μεγαλύτερη λειτουργικότητα στους πελάτες, με τρόπους που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες τους και βελτιώνουν την συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.

Ταυτόχρονα η μελέτη λέει ότι ο “lean” τρόπος σκέψης μπορεί να απελευθερώσει πόρους, οι οποίοι με τη σειρά τους θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να φέρουν καινοτομίες πιο γρήγορα στην αγορά. Η υιοθέτηση αυτού του τρόπου σκέψης σημαίνει επίσης ότι οι δείκτες αποτελεσματικότητας βασίζονται σε αντικειμενικά δεδομένα, ότι υπάρχει κατανόηση για τη ρίζα του προβλήματος, ότι δίνεται η δυνατότητα απόφασης σε ανθρώπους που εκτελούν πραγματικά τις τεχνολογικές διαδικασίες και ότι τα δεδομένα των πελατών ερμηνεύονται με σκοπό να βελτιωθεί η πελατειακή αξία. Τέλος, οι στόχοι και οι διοικητικοί σκοποί αντανακλούν τις επιδιώξεις του πελάτη και όχι τις προκαταλήψεις της επιχείρησης.

Ο συγγραφέας της έρευνας, James Woudhuysen, σχολίασε σχετικά: “Οι αρχές του “lean”, οι οποίες έφεραν την καινοτομία στην μεταποιητική βιομηχανία τη δεκαετία του ’80, εφαρμόζονται πλέον στην τεχνολογία και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, σε βιομηχανίες που βασίζονται στην παροχή υπηρεσιών. Η ιδέα δεν βασίζεται απλά στην προσπάθεια μείωσης της σπατάλης και την αύξηση της αποδοτικότητας, αλλά επίσης, και πιο σημαντικά, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και στη δημιουργία πραγματικής αξίας για τους πελάτες. Οι επιβάτες, οι πάροχοι και οι πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών προσδοκούν ότι η ταξιδιωτική τεχνολογία θα βελτιώνεται συνεχώς. Είναι συνηθισμένοι στην online σταθερότητα του συστήματος, αλλά περιμένουν επίσης ότι τα user interfaces θα βελτιωθούν στο να προσδοκούν τις απαιτήσεις για συγκεκριμένα είδη ταξιδιών. Θέλουν λύσεις που θα παραδίδονται γρήγορα, ενώ περιμένουν επίσης νέες εφαρμογές σε λογικές τιμές. Ο “lean” τρόπος σκέψης στην τεχνολογία έχει τη δύναμη να οργανώσει πολλά από αυτά τα θέματα και να μεταμορφώσει τη βιομηχανία κατά τη διαδικασία.”

Και συνέχισε: “Με τον “lean” τρόπο σκέψης, οι εταιρείες ταξιδιών μπορούν να αναμένουν ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης νέων υπηρεσιών και εφαρμογών. Θα είναι πλέον σε θέση να κερδίζουν περισσότερα χρήματα εντοπίζοντας έξυπνα εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς (market niches). Και, καλύτερα απ’ότι τώρα, θα αποκτήσουν εμπειρία στην προσωποποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών τους ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη τους.”

Ο Wolfgang Krips, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Τμήματος Διεθνών Δραστηριοτήτων της Amadeus σχολίασε: “Στο τμήμα των διεθνών δραστηριοτήτων της Amadeus έχουμε αναγνωρίσει ότι ο “lean” τρόπος σκέψης σημαίνει και αλλαγή στον τρόπο διοίκησης: πλέον η προσοχή δεν στρέφεται στην διοίκηση των ανθρώπων, όπως στο κλασσικό μοντέλο Διοίκησης και Ελέγχου, αλλά στην καλλιέργεια συνθηκών πρόληψης και αντίδρασης που θα κινητοποιήσουν το “πνευματικό” δυναμικό της επιχείρησης. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να επιτύχουμε οικονομίες κλίμακας, καθώς συνεργαζόμαστε με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας προς την διαμόρφωση του μέλλοντος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Στην Amadeus χρησιμοποιούμε ήδη lean προσέγγιση στις παγκόσμιες τεχνολογικές λειτουργίες μας, για να ενισχύσουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση για την παράδοση και χρήση των καινοτόμων λύσεων που χρησιμοποιούνται από μερικές από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες παγκοσμίως.”

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις