StartUpper

Το Instagram “έφερε” το 25% των εσόδων του Facebook το 2019

Το Instagram, η γνωστή σε όλους εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, που εξαγοράστηκε από το Facebook, έναντι 715 εκατ. δολαρίων το 2012, ήταν αυτό που απέφερε πάνω από το ένα τέταρτο των εσόδων της εταιρείας το 2019, σύμφωνα με το Bloomberg.

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα της εφαρμογής από διαφημίσεις έφτασαν τα 20 δις δολάρια, ξεπερνώντας τα έσοδα του YouTube τα οποία, όπως ανακοινώθηκε για πρώτη φορά χθες, “έφεραν” στη Google, 15,1 δις δολάρια. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, όταν εξαγοράστηκε από το Facebook, το Instagram δεν βασιζόταν σε κάποιο επιχειρηματικό μοντέλο που να αποφέρει έσοδα.

Πλέον, η εφαρμογή βγάζει χρήματα με τον ίδιο τρόπο που το κάνει και το Facebook – πουλώντας διαφημίσεις που μοιάζουν με συνηθισμένες δημοσιεύσεις τόσο στη “ροή” του app όσο και στα “stories”, τα οποία εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες. Το Facebook τα τελευταία δύο χρόνια έχει “πατήσει” σε αυτό το μοντέλο και έχει αυξήσει τις διαφημίσεις, με στόχο να ενισχύσει τις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας καθώς η βασική του πλατφόρμα έχει “κορεστεί” από διαφημιστικές δημοσιεύσεις και πλέον οι πωλήσεις της έχουν μειωθεί.

Και η αλήθεια είναι ότι ο κολοσσός του Mark Zuckerberg πετυχαίνει το σκοπό του. Μπορεί το Facebook να μην αποκαλύπτει επίσημα τα έσοδα που αποφέρει το Instagram στις ανακοινώσεις των οικονομικών του αποτελεσμάτων, ωστόσο είναι γνωστό ότι πλέον η εφαρμογή έχει γίνει καθοριστική για το μέλλον του Facebook, αφού τόσο οι χρήστες όσο και οι διαφημιστές συρρέουν σε αυτή.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2018, το Instagram είχε ήδη πάνω από 1 δις χρήστες. Το Facebook από τότε δεν έχει δώσει στοιχεία για το σημερινό αριθμό, αλλά μπορούμε να φανταστούμε ότι θα είναι πολύ μεγαλύτερος.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.