Η Triptease είναι ένα software-as-a-service startup από το Λονδίνο στον ταξιδιωτικό τομέα που στοχεύει στο να μειώσει τις δυσκολίες στις διαδικασίες κρατήσεων για τα ταξίδια του χρήστη.
“Κατά μέσο όρο ένας χρήστης επισκέπτεται 38 διαφορετικά sites μέσα από γνώμες και βαθμολογήσεις που διαβάζει. Στο τέλος καταλήγει να αμφιβάλλει για το αν έχει κάνει την καλύτερη επιλογή και αν έχει βρει την καλύτερη τιμή”, δηλώνει ο συνιδρυτής της εταιρείας που ιδρύθηκε το 2013, Charlie Osmond.
Η πλατφόρμα παρέχει μία σειρά ψηφιακών εργαλείων που βελτιώνουν τη σχέση μεταξύ ξενοδοχείων και επισκεπτών, όπως για παράδειγμα ένα widget που τοποθετείται στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων και δείχνει real-time από το υπόλοιπο Διαδίκτυο, μειώνοντας την αβεβαιότητα για τις απευθείας τιμές των ξενοδοχείων. Οι δοκιμές αυτής της λειτουργίας δημιούργησαν μία αύξηση 60% στις κρατήσεις.
Στους συνεργάτες της εταιρείας περιλαμβάνονται ξενοδοχεία όπως Trump Soho, Rosewood Hotels και the Shangri-La Hotel Dubai.
Πριν λίγες ημέρες η Triptease έκλεισε και τον πρώτο της γύρο χρηματοδότησης: 2 εκατ. δολάρια από τις Episode 1 Ventures and Notion Capital.