Την επέκτασή της στην Κίνα σχεδιάζει η Wal-Mart, η οποία σκοπεύει να ανοίξει εκεί το 1/3 των συνολικά 115 νέων καταστημάτων της έως το 2017.
Η Wal-Mart συνεργάζεται γι’ αυτό με την ηλεκτρονική πλατφόρμα Yihaodian.com, η οποία προσφέρει 8 εκατ. διαφορετικά είδη στην κινεζική αγορά.
Η επέκταση της Wal-Mart στην Κίνα υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει περισσότερες από 30.000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ η εταιρεία θα προχωρήσει στην ανακαίνιση τουλάχιστον 50 από τα συνολικά 411 καταστήματα που διαθέτει. Παράλληλα, θα επενδύσει στην ασφάλεια τροφίμων.