Στο ύψος των 50 εκατ. δολ. ανήλθε ο τέταρτος γύρος χρηματοδότησης που κατάφερε να συγκεντρώσει η Refinery29, ένα media-site που απευθύνεται σε νεαρής ηλικίας αναγνώστριες.
Της διαδικασίας ηγήθηκαν οι Scripps Networks Interactive και WPP, ενώ τα νέα κεφάλαια αναμένεται να χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω ενίσχυση της media πλατφόρμας, όπως λ.χ. το βίντεο περιεχόμενο, την διεθνή επέκταση, αλλά και την διανομή μέσω των social media και των φορητών συσκευών.
Υπενθυμίζεται πως το Refinery29 ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2010 ως ένα blog που θα αφορούσε την μόδα, ωστόσο έχει μετεξελιχθεί σε μια πολλαπλά καθετοποιημένη πλατφόρμα media για γυναίκες.