Συνολικά 4,2 εκατ. δολάρια άντλησε κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου χρηματοδότησης η Bd4travel, μια Γερμανική startup εταιρεία που προσφέρει μια πλατφόρμα predictive analytics για την online ταξιδιωτική βιομηχανία προκειμένου να βοηθήσει στην στόχευση επισκεπτών site με έναν πιο προσωπικό τρόπο.
Της διαδικασίας ηγήθηκε η Hoxton Ventures, ενώ συμμετείχαν οι Talis Capital και Robin Klein του The Accelerator Group. Η πλατφόρμα της Bd4travel επιτρέπει στις online ταξιδιωτικές εταιρείες να προσωποποιούν την εμπειρία των επισκεπτών site σε πραγματικό χρόνο, στηριζόμενη σε μια ευρεία γκάμα από δεδομένα, όπως λ.χ. τον τρόπο με τον οποίο έφτασαν στο website και τι έχουν επισκεφτεί νωρίτερα.