StartUpper

Callspot: Η ελληνική startup που αυξάνει τις online πωλήσεις… μέσω τηλεφώνου

Σε μια εποχή που το διαδίκτυο και οι ιστοσελίδες αποτελούν την κύρια πηγή πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, οι επιχειρήσεις κάνουν τα πάντα για να εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά και γρήγορα τους υποψήφιους πελάτες τους και, κυρίως, να μην “χάσουν” καμία πώληση.

Για να ενισχύσει την προσπάθεια αυτή, μέσα στο 2020 δημιουργήθηκε η Callspot, μια SaaS πλατφόρμα ανάλυσης κλήσεων που ισχυρίζεται ότι βοηθά τις επιχειρήσεις να μετατρέψουν τους επισκέπτες του website τους σε δυνητικούς πελάτες σε λιγότερο από 28 δευτερόλεπτα.

Θέλοντας να μάθει περισσότερα για την ιδέα, το Startupper μίλησε με τον ιδρυτή και CEO της Callspot, Φώτη Χατζηδάκη και τον ρώτησε τα πάντα γύρω από το προϊόν αλλά και τα οφέλη του για τις επιχειρήσεις.

Startupper: Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία της πλατφόρμας;

Η Callspot γεννήθηκε σαν ιδέα πριν από περίπου 2 χρόνια, τον Μάρτιο του 2019, μετά από ένα τηλεφώνημα μου στο HMRC όπου περίμενα 2 ώρες στην αναμονή μέχρι να πιάσω γραμμή και αναρωτιόμουν γιατί δε μπορώ να προγραμματίσω απλά μια κλήση μαζί τους. Έμενα και δούλευα στο Λονδίνο τότε αλλά σκόπευα να μετακομίσω στη Βιέννη, οπότε έπρεπε να τους ενημερώσω ότι θα φύγω ώστε να μην πληρώνω taxes.

Ο Φώτης Χατζηδάκης, Founder και CEO της Callspot

Τον ίδιο μήνα ξεκίνησα τη δημιουργία του MVP ώστε να κάνω validate την ιδέα μου – το πώς δηλαδή αν αντιμετωπιστεί η ελλιπής εξυπηρέτηση πελατών, μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη εσόδων και κερδών. Αν πρέπει να αναφέρω ένα πράγμα από την έρευνα αγοράς που έκανα, είναι τα αποτελέσματα από μια αναφορά της Google γύρω από το click-to-call. 70% των χρηστών που χρησιμοποιούν κινητό, έχουν χρησιμοποιήσει το click-to-call ώστε να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση. 61% των χρηστών που χρησιμοποιούν κινητό έχουν δηλώσει ότι το click-to-call είναι το πιο σημαντικό βήμα στη διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος.

Startupper: Σε τι στάδιο βρίσκεται σήμερα η ανάπτυξη του προϊόντος και ποια θεωρείται το σημαντικότερο ορόσημο στην πορεία σας μέχρι σήμερα; 

 Η σημαντικότερη στιγμή μέχρι σήμερα ήταν, τον Δεκέμβριο του 2019, η μέρα που πίστεψε στην ιδέα ο Co-founder και CTO της Callspot, Γιώργος Ταβαντζόπουλος. Ουσιαστικά ο Γιώργος έδωσε σάρκα και οστά στο προϊόν χτίζοντας πολλαπλές λειτουργικότητες, σε μικρό χρονικό διάστημα, κάτω από τις πλέον δύσκολες συνθήκες.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτή τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του προϊόντος, όπου μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας 4 κύρια features που βοηθούν δραστικά και αποτελεσματικά την απόκτηση νέων πελατών.

Startupper: Πώς ακριβώς λειτουργεί το προϊόν σας; Ποια τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες που παρέχει;

H Callspot προσφέρει κάτι που οι υπόλοιπες customer interaction εφαρμογές δε μπορούν: την ικανότητα να καλέσεις τον επισκέπτη του website σου με το που ανοίξει την σελίδα σου.

Οι λειτουργίες του είναι:

  • User Behavior Analysis – το widget μας αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών και δίνει προτεραιότητα σε αυτούς που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρώσουν μια αγορά.
  • Intelligent Callback Widget – μέσω του widget μας οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας μπορούν να ζητήσουν από την εταιρεία να τους καλέσει στο τηλέφωνο τους δωρεάν και άμεσα.
  • Call Scheduling – μέσω του widget μας οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας μπορούν να προγραμματίσουν μια κλήση με την εταιρεία την ώρα και την ημέρα που αυτοί επιθυμούν. Αυτό βοηθάει τις επιχειρήσεις να μη χάνουν καμία κλήση, γιατί οι χρήστες μπορούν να προγραμματίσουν μια κλήση ακόμα και όταν το τηλεφωνικό κέντρο είναι κατειλημμένο η η εταιρεία είναι κλειστή.
  • Call Analytics – παρέχουμε ανώνυμα δημογραφικά στοιχεία στους πελάτες μας ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τους χρήστες που τους καλούν, αναφορές σχετικά με τις κλήσεις που δέχονται και πως μπορούν να βελτιωθούν, όπως επίσης και τα τηλέφωνα από τις χαμένες κλήσεις ώστε να κάνουν follow up οι τηλεφωνικοί εκπρόσωποι των εταιρειών.

Startupper: Σε επίπεδο πωλήσεων, μπορείτε να μας εξηγήσετε πως μια επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από την Callspot;

Καταρχάς, να ξεκαθαρίσουμε ότι μια πώληση μπορεί να είναι είτε εξατομικευμένη είτε απλά γενική. Ένα δικηγορικό γραφείο και ένα eshop, έχουν ακριβώς τις ίδιες ανάγκες – να μην χάνουν τα leads. Μπορεί στο δικηγορικό γραφείο το sales process να είναι πιο απαιτητικό λόγω της εξατομίκευσης, όμως στο τέλος της ημέρας, αν δεν σηκώσεις το τηλέφωνο την ώρα που θα πάρεις την κλήση, αυτό το sales process δε θα ξεκινήσει ποτέ.

Στο παράδειγμα του eshop, τα πράγματα είναι κάπως πιο συγκεκριμένα: Από τα δεδομένα που έχουμε μέχρι στιγμής, 10-15% των επισκεπτών χρησιμοποιούν το widget μας πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους. Για παράδειγμα, στους 15.000 επισκέπτες/μήνα, 1700+ χρήστες χρησιμοποιούν το widget μας. Με μέση τιμής αγοράς στα 20 ευρώ, οι 1700 πελάτες αντιστοιχούν σε δυνητικά μηνιαία έσοδα 34.000 ευρώ τα οποία η κάθε επιχείρηση έχει την ευκαιρία να επιδιώξει και να αποκτήσει με τη βοήθεια της Callspot.

Αυτό που πρέπει να κρατήσουν οι αναγνώστες είναι ότι περισσότερες κλήσεις ισοδυναμούν με περισσότερα έσοδα.

Startupper: Σε ποιες επιχειρήσεις πιστεύετε πως θα είχε επιτυχία το προϊόν σας;

Σε όσες, ανεξαρτήτως επαγγελματικού τομέα, θέλουν να εκμεταλλευτούν την επισκεψιμότητα του website τους.

Αυτό είναι το δικό μας Top10:

  • E-commerce (eshops παντός είδους)
  • SaaS εταιρείες
  • Δημόσιες υπηρεσίες
  • Ελεύθεροι επαγγελματίες (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι)
  • Οδοντιατρική και Αισθητική Χειρουργική
  • Δικηγορικές εταιρείες
  • Λογιστικές εταιρείες
  • Real Estate
  • Ξενοδοχεία
  • Εκπαίδευση (παιδικοί σταθμοί, κολλέγια, πανεπιστήμια)

Αξίζει να σημειωθεί ότι, συνδυαστικά με το Click Away, πιστεύουμε πως τα αποτελέσματα θα ήταν θεαματικά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.